نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی اسپانیا و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۸۴۵۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
ساعت و تاریخ بازی اسپانیا و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر
تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف مراکش می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی تیم‌های ملی فوتبال مراکش و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ فردا سه‌شنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی برگزار می‌شود.

تیم ملی اسپانیا شروعی فوق العاده در جام جهانی داشت و توانست ۷ بر صفر برابر کاستاریکا برنده شود. اسپانیا سپس برابر آلمان ۱ بر ۱ مساوی کرد و آخرین بازی خود را ۲ بر ۱ به ژاپن باخت، هرچند اسپانیا در گروه مرگ حضور داشت و در نهایت پایین‌تر از ژاپنی که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد.

از طرف دیگر مراکشی‌ها که در دوره گذشته جام جهانی با اسپانیا همگروه بوده اند و به تساوی مقابل این تیم دست یافته اند نیز در جام جهانی قطر فراتر از انتظارات ظاهر شدند و با ۷ امتیاز بالاتر از تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و بدون شک حالا هم خطر بزرگی برای حذف اسپانیایی‌ها از این مرحله محسوب می‌شوند.

اسپانیا در هر سه بازی امسال یکدست قرمز پوشید و هر طور که بود توانست راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شود، ولی احتمالا در این مرحله برابر مراکش از پیراهن دوم خود به رنگ آبی آسمانی استفاده خواهد کرد. طبق ادعای مارکا، اسپانیا در این بازی میهمان تعیین شده و به دلیل همرنگ بودن با پیراهن اول مراکش باید از پیراهن دوم خود استفاده کند هرچند طبق قوانین فیفا تیم میزبان می‌تواند از پیراهن دوم خود نیز استفاده کند و در این صورت اسپانیا برابر مراکش هم قرمزپوش خواهد بود، با این حال طبیعی این است که اسپانیا آبی‌پوش شود.

رنگ آبی برای اسپانیایی‌ها رنگ خوش یمنی محسوب می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۰ که اسپانیا قهرمان شد، برابر شیلی در دور گروهی، پاراگوئه در یک چهارم نهایی و هلند در فینال آبی پوشیده بود و در هر سه بازی نیز برنده شد.

در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ پیراهن دوم اسپانیا سفید بود. در ۲۰۱۴ اسپانیا با پیراهن سفید ۵-۱ به هلند باخت، اما در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر ایران ۱-۰ برنده شد و مقابل پرتغال نیز ۳-۳ مساوی کرد. آخرین بار که اسپانیا آبی پوشیده، بازی اخیر مقابل پرتغال در لیگ ملت‌ها بود که در زمین حریف برنده شد. در جام جهانی قبلی هم اسپانیا برابر مراکش به میدان رفت، ولی چون میزبان بود، پیراهن اول سرخ رنگ را به تن کرد و البته ۲-۲ متوقف شد. روز دوشنبه رنگ نهایی پیراهن اسپانیا برابر مراکش مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->