مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

مشکل بزرگی که پیش روی پرسپولیس است!

  • کد خبر: ۱۳۹۴۳۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
مشکل بزرگی که پیش روی پرسپولیس است!
اختلافات زیادی بین برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از چند روز اعتصاب در این تیم به وجود آمده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از وقفه‌ای چند روزه، تمرینات باشگاه پرسپولیس اواخر آبان ماه با حضور بازیکنان خارجی آغاز شد، اما عدم دریافت ۵ درصد از مطالبات فصل گذشته و هم‌چنین آپشن‌های قرارداد فصل اخیر باعث شد تا سرخپوشان دست به اعتصاب زده و در تمرینات شرکت نکنند.

حالا از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که برای عدم شرکت در تمرینات بین بازیکنان دو دستگی وجود داشته است. سرخپوشان در حالی به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند که برخی از بازیکنان مخالف این مسئله بودند و تلاش زیادی برای جلوگیری از این اتفاق کردند و از اعتصاب‌کنندگان خواستند به تمرینات ادامه دهند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

با این حال، مدیران باشگاه پرسپولیس بلافاصله دست به کار شدند و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند. با وجود اینکه این قضیه ختم به خیر شد و بازیکنان به تمرینات بازگشتند، اما دو دسته شدن بازیکنان پرسپولیس می‌تواند زنگ خطری برای یحیی گل‌محمدی و هواداران این تیم باشد.

این دودستگی درحالی به وجود آمده که بازیکنان پرسپولیس طی پنج سال گذشته یکی از متحدترین تیم‌های لیگ برتری بودند، اما حالا این روز‌ها علیه یکدیگر به‌طور غیرعلنی موضع می‌گیرند و تصمیمات متفاوتی با هم دارند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->