مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
سرخط خبرها

نخبه پروری دانش آموزان اتباع مهم‌ترین برنامه‌ی آموزشی جمهوری اسلامی

  • کد خبر: ۱۳۹۵۹۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نخبه پروری دانش آموزان اتباع مهم‌ترین برنامه‌ی آموزشی جمهوری اسلامی
رئیس مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد مواردی از برنامه های راهبردی نظام برای دانش آموزان اتباع، تکریم و تربیت پیشگامان و نخبگان آنان و تحصیل عمومی ایشان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تبیین بخش مدرسه ای برنامه راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص محصلان اتباع با حضور مهدی فیاضی،  رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با رؤسای مناطق و نواحی شهرستان های تهران برگزار شد.

مهدی فیاضی با مطرح کردن پرسش های چرا شوروی سابق و آمریکا به افغانستان حمله کردند؟، چرا چند سالی است که در غرب دختر شایسته از میان افغانستانی ها نیز برگزیده میشود؟ و چرا وزیر کانادا از اتباع افغانستانی انتخاب شده است؟ گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و همیاری بسیاری از موثرین از جمله بخشی از اتباع افغانستان و مدافعان حرم داعش را سرنگون کرد و خاورمیانه را از مزدوران داعشی استعمار نجات داد.

فیاضی تاکید کرد: مواردی از برنامه های راهبردی نظام برای دانش آموزان اتباع، تکریم و تربیت پیشگامان و نخبگان آنان و تحصیل عمومی ایشان است.

وی افزود: در هر استان ایران، آموزش به دانش آموزان به دلیل تنوع در تربیت، اخلاق، آداب و رسوم و ... متفاوت است و این موضوع برای دانش آموزان اتباع نیز صادق است و لازم است نسبت به شناخت بهتر آنها پژوهش هایی انجام شود و در اختیار معلمان قرار گیرد.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور تصریح کرد: نخبه پروری از میان دانش آموزان اتباع از اهم برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص دانش آموزان اتباع است زیرا رجال علمی، اجتماعی و فرهنگی از میان آنان باید تربیت شود، افغانستان آباد بسیار مفیدتر از افغانستان ویران برای ایران است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در دنیا زبانزد مهمان‌نوازی است ابراز کرد: با فرهنگ سازی باید دانش آموزان افغانستانی را آموزش دهیم تا داوطلبانه به میهن خویش بازگردند زیرا اعتقاد ما این است که افغانستان را افغانستانی ها باید بسازند.

وی افزود: بخشی از پیشرفت امور عمرانی در کشور را مدیون نیروهای کاری افغانستان هستیم.

در پایان فیاضی از مدیران خواست تا با عدالت آموزشی دانش آموزان ایرانی و اتباع را در مدارس تربیت و آموزش دهند.

حضار در جلسه در مورد تراکم کلاس های ترکیبی ایرانی و افغانستانی، کمبود فضا، سرعت عمل در ساخت مدارس نیمه تمام، اسناد اتباع، ثبت ایشان در سامانه های آپ و تامین کتب اتباع تبادل نظر نمودند.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->