سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

کیان هم جریمه شد هم باخت

  • کد خبر: ۱۴۴۳۸۷
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کیان هم جریمه شد هم باخت
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با خوش‌شانسی مهمانان و پیروزی مدعیان پیگیری شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم قعر‌نشین و بدون برد لیگ برتر فوتبال زنان، موفق به کسب اولین پیروزی فصل در نیشابور مقابل نماینده خراسان رضوی شد، کیان با از دست دادن این سه امتیاز آسان و ارزشمند یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد. آن‌ها یک جریمه ۲۰ میلیون تومانی هم دریافت کردند.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان، هر سه تیم مدعی قهرمانی در برابر حریفانشان به برتری رسیدند، این هفته برای میزبانان نیز خوش‌شانسی به همراه نداشت و فقط دو میزبان دست‌پر از زمین خارج شد. با پایان مسابقات این هفته، در فاصله هفت مسابقه تا پایان فصل چهاردهم لیگ برتر زنان، همچنان خاتون بم با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، تعقیب‌کنندگان خاتون در جدول رده‌بندی لیگ برتر زنان هستند.

جریمه ۲۰ میلیونی کیان

کیان در این هفته باید به مصاف تیم قعرجدولی می‌رفت، اما پیش از دیدار‌های هفته یازدهم حکم انظباطی تخلف این تیم اعلام شد. دیدار تیم‌های کیان نیشابور و خاتون بم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان که قرار بود روز دوم دی برگزار شود به دلیل حضور نیافتن تیم کیان نیشابور انجام نشد. بر همین اساس تیم کیان نیشابور مسئول عدم برگزاری مسابقه شناخته و ۳ بر ۰ بازنده اعلام شد. این تیم باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از نظر نتیجه قابل تجدید‌نظر است.

فرصت کیان سوخت

روز گذشته دو تیم قعر‌جدولی کیان و بادرود در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که تنها نماینده استان تهران، در ۱۰ هفته گذشته موفق به کسب هیچ امتیازی نشده بود و بدون گل زده و با صفر امتیاز به قعر جدول رده‌بندی چسبیده بود. شاگردان سهیلا جعفری در تیم نیشابوری نیز با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشتند و امید زیادی به کسب یک پیروزی خانگی در برابر تیم تهرانی داشتند، زیرا هفته قبل بعد از هفتاد روز توانسته بودند یک امتیاز کسب کنند.

از سوی دیگر تنها پیروزی کیان نیز در دور برگشت مقابل بادرود رقم خورده بود و شاید این تنها فرصت آن‌ها برای کسب یک پیروزی دیگر و فرار از سقوط بود. اما در نهایت این شاگردان بیات در بادرود بودند که در این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ موفق به کسب اولین پیروزی فصل شده و سه امتیاز شیرین را از نیشابور به تهران آورند. با این نتیجه جایگاه هیچ‌کدام از دو تیم در جدول رده‌بندی تغییر نکرد و کیان با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماند، بادرود نیز باوجود کسب نخستین پیروزی در این مسابقه، همچنان با سه امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر زنان قرار دارد.

شکست ملوان از خاتون

در دیگر دیدار این هفته نبرد مدافع عنوان قهرمانی و شاگردان معصومه جهانچی در تیم ملوان انزلی، به میزبانی خاتونی‌ها در بم برگزار شد، شاگردان مرضیه جعفری، که تا پیش از این مسابقه با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار داشتند، به مصاف ملوانی رفتند که با پانزده امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود. بمی‌ها در این دیدار موفق شدند پنج بار دروازه ملوان را باز کنند و البته یک بار نیز به اشتباه دروازه خودشان را مورد هدف قرار بدهند تا هر شش گل این مسابقه از سوی شاگردان مرضیه جعفری به ثمر رسیده باشد. در نهایت خاتون بم با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، با ۳۱ امتیاز جایگاه خود را در رتبه نخست جدول تثبیت کرد. ملوانی‌ها نیز با متحمل شدن این شکست، با پانزده امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان، در رتبه ششم جدول مسابقات قرار گرفتند.

ترمز پیکان در کرج

در دیگر دیدار حساس این هفته از مسابقات، نبرد تیم‌های دوم و پنجم جدول به میزبانی پیکانی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. جایی که پیکانی‌ها بعد از کسب سه پیروزی متوالی به دنبال ادامه دادن نوار پیروزی‌های خود بودند و در مقابل شهرداری سیرجان بعد از متحمل شدن اولین شکست فصل خود در دیدار هفته گذشته برابر سپاهان، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این مسابقه داشت.

در نهایت، البته بعد از تساوی بدون گل این دو تیم در نیمه نخست این بازی، این شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم سیرجان بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۵۲ و ۸۸، حریف خود را شکست دهند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه، با ۲۸ امتیاز، با فاصله سه امتیازی نسبت به خاتون بم که در صدر جدول قرار دارد، در رتبه دوم جدول قرار بگیرند. البرزی‌ها نیز با این نتیجه همچنان با پانزده امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

ادامه پیروزی‌های ایراندوست در سپاهان

شاگردان مریم ایراندوست که با کسب پیروزی در برابر شهرداری سیرجان در هفته گذشته، با روحیه مضاعف در برابر تیم ایلامی قرار گرفته بودند، در این دیدار موفق شدند چهار بار دروازه تیم رده چهارمی ایلام را باز کنند تا باوجود از دست دادن یک پنالتی هاجر دباغی، در نهایت با یک پیروزی پرگل در برابر این تیم، با ۲۷ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول و در تعقیب دو تیم کرمانی قرار داشته باشند. ایلامی‌ها نیز بعد از متحمل شدن این شکست، همچنان با هفده امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار این هفته از لیگ برتر فوتبال زنان، نبرد دو تیم زارع باتری سنندج و ایساتیس کران فارس در پایین جدول، با برتری دو گله تیم شیرازی همراه شد تا در پایان هفته یازدهم، این تیم با یازده امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->