نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند

  • کد خبر: ۱۴۱۹۷
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند
نفرات برتر پنج وزن نخست پیکارهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در حالی مشخص شد که دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم با حاشیه‌هایی همراه بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسابقات با نام گرامیداشت سردار رشید و سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» که بامداد جمعه گذشته به همراه جمعی از یارانش به دست جنایتکاران آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد، برگزار می‌شود.

در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم در حالی بین پرویز هادی و امین طاهری برگزار شد که در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان کشتی طاهری ۳ بر یک از حریف عنواندار خود پیش بود، اما هادی با هوشیاری و با استفاده از غفلت حریف، به پا‌های طاهری حمله کرد و او را به روی پل برد و ۴ امتیاز از داوران گرفت و در نهایت اعتراض مربیان طاهری راه به جایی نبرد و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و این پیروزی با تشویق بی امان تماشاگران همراه شد. اما در زمان چلنج و در حالی که داوران در حال بررسی صحنه بودند، حرف‌هایی بین این دو آزادکار رد و بدل شد که در پایان کشتی، پرویز هادی را از مسیر دیگری به بیرون بردند.

نتایج انفرادی پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم:

فینال: علیرضا سرلک ۳ – آرسن هاراتونیان (ارمنستان) ۲

رده بندی:

مجید داستان ۴ (ضربه فنی کرد) – محمد کابلی ۳

میهران جابوریان (ارمنستان) ۱۰ –عرفان جعفریان ۹

وزن ۶۵ کیلوگرم:

فینال: میثم نصیری ۹ –ابواالفضل حاجی پور ۵

رده بندی:

امیرحسین مقصودی ۶ – امیرمحمد یزدانی ۴

خیراله قهرمانی (مدال برنز)

وزن ۷۹ کیلوگرم:

فینال: علی سوادکوهی ۳ (برنده) –امیرحسین کاووسی ۳

رده بندی:

بابک صفری ۶ (برنده) –عباس یزدانی ۶

حمیدرضا زرین پیکر ۷ –رضا ابراهیم نژاد ۲

وزن ۹۷ کیلوگرم:

فینال: مجتبی گلیج ۱۲ – جواد نظری صفر

رده بندی:

علی شعبانی (برنده) – اسماعیل نجاتیان (برگزار نشد)

دانیال شریعتی نیا (مدال برنز)

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:

فینال:پرویز هادی ۶ - امین طاهری ۴

رده بندی:

یداله محبی ۱۰ - آندرانیک گالستیان (ارمنستان) صفر

عباس فروتن ۶ - نعیم حسن زاده یک
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->