آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

«پرونده‌های راکد» در کتابفروشی‌ها

  • کد خبر: ۱۴۲۲۹۶
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
«پرونده‌های راکد» در کتابفروشی‌ها
رمان معمایی – جنایی «پرونده‌های راکد» منتشر شد و به کتابفروشی‌ها رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «پرونده‌های راکد» چهارمین اثر سیمون سنت جیمز، نویسنده کانادایی است. او یکی از موفق‌ترین نویسندگان معمایی‌نویس امروز جهان به شمار می‌رود. هوش سرشار سیمون سنت جیمز در خلق فضا‌های دلهره‌آور او را به نویسنده‌ای نوآور در این ژانر تبدیل کرده. رمان‌هایش تاکنون توانسته جوایز مهمی از جمله جایزه ارزشمند آرتور آلیس را بدست آورد و طنین معما‌ها و راز‌های قصه‌هایش جهانی شود.

رمان «پرونده‌های راکد»، شرح ماجرایی از سلسله قتل‌هایی هولناک است. دو قتل مروز، تکان‌دهنده و مشابه در سال ۱۹۷۷ در منطقه اُرگان در کِلرلِیک فصل افتتاحیه کتاب است. از سوی دیگر، دختری جوان به نام شِی که منشی است، وبسایتی را به نام پرونده‌های راکداداره می‌کند. پرونده‌هایی با راز‌هایی مگو که هرگز به‌جایی نرسیده‌اند. در این میان زنی ثروتمند و مرموز به نام بث گریر که پیش از این توانسته به‌خاطر جرم‌هایی مشابه تبرئه شود و از مهلکه بگریزد، توجه شی را به خود جلب می‌کند. او طی یک اتفاق می‌تواند به بث گریر نزدیک شده و به خانه مجلل‌اش راه یابد، با این منظور که قصد دارد برای وبسایت خود با او مصاحبه کند. این رفت و آمد‌ها شروع اتفاقات نامتعارف، نابهنجار و هولناک و نیز شروع احساسات دوگانه شخصیت اصلی رمان در تلاش برای یافتن منشا خطرات و اتفاقات است.

رمان «پرونده‌های راکد» علاوه بر هیجان، معما، وحشت و ترس، موضوعی جسورانه نیز دارد. کتاب در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و توانسته افق جدیدی در ذهن مخاطبان رمان ژانر ایجاد کند و با استقبال کم‌نظیری در سراسر جهان مواجه شود. این اثر را نشر نون با فاصله اندکی از چاپ جهانی آن، با ترجمة روان یاسمن ثانوی روانه بازار کتاب کرده است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->