ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جذب بازیکن خارجی برای سرخابی دوباره ممنوع شد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۶۷
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
جذب بازیکن خارجی برای سرخابی دوباره ممنوع شد
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اجازه جذب بازیکن خارجی نخواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس در حالی که بیش از ۱۵‌میلیارد از این باشگاه دریافتی داشت، شوک بدی را به این باشگاه و هوادارانش وارد کرد. بدتر از آن اینکه لوکادیا بعد از برگشت به هلند صحبت‌هایی علیه ایران مطرح کرد‌ که حتی امروز هم در مجلس شورای اسلامی با واکنش نماینده مجلس مواجه شد.

در همین راستا با خبر شدیم پرسپولیس تمایل داشت‌ بازیکن خارج دیگری را جایگزین لوکادیا کند که با مخالفت شدید وزارت ورزش روبه‌رو شده است.

وزیر ورزش با افتضاحی که بر سر قضیه لوکادیا به بار آمده، تصمیم گرفته است مجدد سرخابی‌ها را از جذب بازیکن خارجی محروم کند. تصمیمی که مسعود سلطانی‌فر هم در سال آخر حضورش در وزارت ورزش گرفت و برای یک فصل پرسپولیس و استقلال را از جذب بازیکن و مربی خارجی منع کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->