علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
سرخط خبرها

مشهد با همه امکانات، آماده پذیرایی از زائران نوروزی می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۳۴۵۰
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
مشهد با همه امکانات، آماده پذیرایی از زائران نوروزی می‌شود
مشهد با همه امکانات آماده پذیرایی از زائرین نوروزی می‌شود، دو ماه دیگر تا ورود زائران نوروزی وقت داریم و برنامه ریزی و تلاش‌های دو ماه گذشته را باید در زمان باقیمانده به فعالیت میدانی و عملی تبدیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی با اشاره به این فرصت برای عرضه خدمات مطلوب به زائران علی بن موسی الرضا (ع) گفت: سفر‌ها از پانزدهم اسفند شروع می‌شود و باید تا آن زمان همه شرایط متناسب با شان زائران را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، اسکان، ارزاق، حمل و نقل، پارکینگ، سرویس بهداشتی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، خدمات جاده‌ای، تولیدات فرهنگی، خدمات فرودگاهی، مناطق بومگردی و خدمات شهرداری و اصناف را که طی دو ماه گذشته در کمیته‌های مربوطه، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است را از حوزه‌های مهم خدمات دهی به زائران ذکر کرد و گفت: پیش‌بینی‌ها برای نوروز ۱۴۰۲، نباید از نوروز ۱۴۰۱ کمتر باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استاندار با اشاره به اینکه اکثر زائران با وسیله نقلیه شخصی به مشهد می‌آیند افزود: کلیه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای باید تا اسفندماه، مدیریت و رفع خطر شود و این موضوع شامل ۱۳۰ نقطه حادثه‌خیز می‌شود.

گنابادی نژاد به خدمات فرهنگی اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسته فرهنگی مورد نظر را ارائه کند تا در اختیار زائران قرار گیرد.

وی در خصوص اسکان زائران گفت: بار اصلی اسکان در مشهد متمرکز است و باید اسکان رسمی، موقت و اضطراری، آماده سازی به هنگام و به موقع شود.

رئیس ستاد خدمات سفر از هماهنگی‌های ملی در این خصوص خبر داد و گفت: به زودی کارگروه ملی زیارت با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل خواهد شد و ما پیشنهادات تکمیلی خود را ارائه خواهیم داد.

در این جلسه، مرتضی دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی، تجربه دهه آخر صفر را دارند و با رفع نقایص آن برنامه ها، باید با تمام توان پای کار بیایند. رئیس کمیته ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر استان افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و در نهایت بخش‌های مختلف ستاد، بررسی و ارزیابی خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: همه آمادگی‌ها باید، عملی و میدانی باشد تا زائر نوروزی با رضایت کامل مشهد را ترک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->