نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سونامی هیجان از اتحاد تا متروپولیتانو

  • کد خبر: ۱۴۴۱۵۹
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
سونامی هیجان از اتحاد تا متروپولیتانو
قاره سبز امشب میزبان چند مسابقه جذاب خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امشب در فوتبال اروپا بازی‌های فراوانی برگزار خواهد شد، اما در میان همه آن‌ها سه تقابل بزرگ بیشتر از همه خودنمایی می‌کند. در انگلیس به فاصله سه روز، دوباره شاهد تقابل چلسی و منچسترسیتی، این‌بار در جام‌حذفی، خواهیم بود. در ایتالیا ورزشگاه سن‌سیرو میزبان نبرد میلان و رم خواهد بود و در اسپانیا هم ژاوی در غیاب لواندوفسکی تیمش را به مادرید می‌برد تا در برابر شاگردان دیگو سیمئونه، دیداری دشوار را پشت سر بگذارد.

چلسی به‌دنبال انتقام

در جام‌حذفی انگلیس، سیتی درحالی از ساعت ۲۰ امشب و در ورزشگاه خانگی میزبان چلسی خواهد بود که دو تیم سه روز پیش در آخرین بازی نیم‌فصل مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند. آن بازی که در ورزشگاه خانگی چلسی برگزار شد، درنهایت با تک گل ریاض محرز به سود شاگردان گواردیولا به پایان رسید و حالا گراهام پاتر و تیمش با انگیزه انتقام آن شکست پا به میدان خواهند گذاشت.

البته آبی‌های لندن با بحران مصدومیت روبه‌رو هستند و برای بازی امروز دست سرمربی‌شان برای چینش ترکیب تیم حسابی خالی شده است. رحیم استرلینگ و کریستین پولیشیچ، تازه‌ترین مصدومان چلسی هستند که در دیدار سه روز پیش با سیتی آسیب دیدند و از بازی خارج شدند.

درمجموع ۱۰ بازیکن لندنی‌ها از دسترس خارج هستند. به‌جز این دو بازیکن، انگولو کانته، ریس جیمز و بن چیلول هم از دیگرمصدومان مهم تیم پاتر به شمار می‌روند. در طرف مقابل، منچسترسیتی در وضعیت خوبی به این مسابقه پا خواهد گذاشت و شاگردان گواردیولا امیدوارند پیروزی چندروز پیش را این‌بار در خانه تکرار کنند و به مرحله بعد جام حذفی برسند. امید اول سیتی در این دیدار هم هالند خواهد بود؛ بازیکنی که به‌تن‌هایی در این فصل بیشتر از همه تیم چلسی گل زده است.

پایتخت‌نشینان در اندیشه فتح میلان

در دیگر دیدار مهم امشب، میلان در سن‌سیرو میزبان رم خواهد بود. میلان در اولین بازی سال جدید میلادی برابر میزبانش سالرنیتانا برنده شد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را مستحکم‌تر کرد. شاگردان استفانو پیولی که فصل پیش توانستند پس از یازده سال دوباره قهرمانی در ایتالیا را تجربه کنند، این فصل هم در جدول وضع خوبی دارند و پس از تیم شگفتی‌ساز ناپولی، در رتبه دوم جا خوش کرده‌اند.

البته یوونتوس و اینتر با دو و سه امتیاز اختلاف پشت سر میلانی‌ها هستند و شاگردان پیولی برای حفظ جایگاهشان در جدول، نیاز به گرفتن امتیاز از بازی امشب خواهند داشت. در طرف مقابل رمی‌ها هم که مانند میلان بازی اولشان در سال جدید را با پیروزی پشت سر گذاشتند، تا پیش از این دیدار در رتبه ششم جدول حضور دارند.

مهم‌ترین هدف مورینیو در رم، قرارگرفتن در جمع چهار تیم برتر ایتالیا و راه‌پیداکردن به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد خواهد بود؛ هدفی که برای رسیدن به آن پایتخت‌نشین‌های سری‌آ باید در دیدار‌هایی مانند بازی امشب دست پر از میدان خارج شوند. البته مهم‌ترین چالش مورینیو در بازی امشب، مصدومیت دو ستاره تهاجمی تیمش، یعنی پائولو دیبالا و نیوکولو زانیولو خواهد بود و باید دید مربی پرتغالی برای پرکردن جای خالی آن‌ها چه برنامه‌ای خواهد داشت.

لوا، مهم‌ترین غایب بارسا

در آخرین بازی مهم امشب، بارسلونا در هفته شانزدهم لالیگا مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود. شاگردان ژاوی تا به اینجای کار هم‌امتیاز با رئال‌مادرید و به‌دلیل تفاضل گل بهتر، صدرنشین جدول هستند، اما بارسا به‌وضوح با روز‌های خوبش فاصله دارد. آن‌ها در جام‌حذفی به‌سختی و با گل آنسو فاتی در وقت‌های اضافه توانستند از سد تیم دسته‌چهارمی اینترسیتی عبور کنند و در لالیگا هم بازی قبلی‌شان را با تساوی برابر اسپانیول به پایان رساندند.

در این وضعیت، قطعی‌شدن محرومیت سه‌جلسه‌ای لواندوفسکی و نبود او در بازی امشب، کار بارسایی‌ها را سخت‌تر خواهد کرد و ژاوی باید بدون آقای گل این فصل لالیگا تیمش را به میدان بفرستد. البته در طرف مقابل، اتلتیکو هم این فصل اوضاع خوبی ندارد و نتایج ضعیف این تیم حتی شایعاتی درباره برکناری سیمئونه رابه وجود آورده است. البته آن‌ها سال جدید را با پیروزی برابر الچه در آغاز کردند و حالا امیدوارند امشب در ورزشگاه متروپولیتانو بتوانند روند پیروزی‌های خانگی‌شان را ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->