وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

اکران «قصرشیرین» و «سرخ‌پوست» در جشنواره ایرانسی

  • کد خبر: ۱۴۴۳۰
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
اکران «قصرشیرین» و «سرخ‌پوست» در جشنواره ایرانسی
جشنواره فیلم ایرانسی با فیلم «قصرشیرین» که حامد بهداد، بازیگر نامی مشهدی، در آن نقش اصلی را بازی می‌کند، آغاز به کار می‌کند. نهمین دوره جشنواره فیلم ایرانسی (Írán:ci Film Festival) با نمایش فیلم‌هایی از ایران و افغانستان، از ۲۵ تا ۲۹دی در پراگ برگزار می‌شود.
گروه هنر| بر این اساس، در روز نخست این جشنواره، «قصرشیرین» به‌کارگردانی رضا میرکریمی به نمایش گذاشته خواهدشد. «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی، سینماگر خراسانی، «عرق سرد»، «رونا، مادر عظیم» و «تهران، شهر عشق» از دیگر فیلم‌های شاخص حاضر در جشنواره هستند. موضوع این دوره از جشنواره بر «رهایی» استوار است و فیلم‌هایی که قرار است در جشنواره امسال به نمایش گذاشته شوند، همگی درباره قهرمان‌هایی هستند که می‌خواهند از محدودیت‌ها و دیوار‌هایی که همچون سد روبه‌روی آن‌ها قرار گرفته است، رهایی پیدا کنند. به‌گفته کاوه دانشمند، دبیر هنری جشنواره، کلیدواژه نهمین دوره جشنواره ایرانسی، «رهایی» و «رستگاری» است. فیلم «کابل؛ شهر باد»، محصول کشور افغانستان، یکی دیگر از فیلم‌های حاضر در جشنواره است. همچنین قرار است درام احساسی «چهارشنبه‌سوری»، ساخته اصغر فرهادی، نیز در بخش پیش‌گامان جشنواره به نمایش گذاشته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->