کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

صدرنشینی «جاندار» در غیاب کمدی‌ها

  • کد خبر: ۱۴۳۱۰
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
صدرنشینی «جاندار» در غیاب کمدی‌ها
در هفته گذشته باتوجه‌به تعطیلی سینماها، فیلم‌های روی پرده به فروش چندانی دست نیافتند. در این هفته با اکران نشدن فیلم‌های کمدی پرطرفدار، فیلم اجتماعی «جاندار» توانست به صدر جدول فروش هفتگی سینما‌های مشهد برسد.
این فیلم، هفته گذشته در رتبه چهارم جدول و بعد از «مطرب»، «زیرنظر» و «چشم‌وگوش‌بسته» قرار داشت. در «جاندار» بازیگران مطرحی، چون حامد بهداد، باران کوثری و فاطمه معتمدآریا نقش می‌آفرینند. در رده دوم جدول این هفته نیز «۲۳ نفر» قرار دارد. این فیلم، اقتباسی از خاطرات ۲۳ نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق، سال۱۳۶۱ به اسارت نیرو‌های بعثی درآمدند. رتبه سوم جدول فروش این هفته نیز به پویانمایی کودک‌ونوجوان «بنیامین» اختصاص دارد؛ فیلمی که هفته گذشته در رتبه پنجم قرار داشت.

«آشفتگی» فریدون جیرانی و «سونامی» میلاد صدرعاملی نیز به‌ترتیب، رتبه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی را از آن خود کرده‌اند. این دو فیلم با وجود تعطیلی سینماها، نسبت‌به هفته گذشته با افزایش فروش روبه‌رو شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->