شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد
سرخط خبرها

تردد در سطح شهر مشهد بسیار حساس شده است

  • کد خبر: ۱۴۴۷۰۹
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
تردد در سطح شهر مشهد بسیار حساس شده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تردد در سطح شهر مشهد بسیار حساس شده و لغزندگی معابر و شرایط ترافیکی سخت شده است.

نجات در گفتگو با شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت استان خراسان رضوی در پی بارش برف و باران و سرمای شدید زمستانی اظهار داشت: همانطور که پیش از این اعلام شد باتوجه به سامانه‌های فعال بارشی در استان شاهد بارندگی شدید هستیم. هم‌اکنون‌ در شهرستانهای درگز، قوچان، محدوده امام قلی، مشهد، چناران، فاروج، تربت جام، فریمان و سرخس و باخرز شاهد بارش برف هستیم.

وی گفت: اعم خدماتی که تا این لحظه توسط ستاد بحران استان خراسان رضوی صورت گرفته شامل ۸۵۵ تن شن و‌نمک پاشی توسط اداره راهداری و حمل و نقل، برف روبی توسط ۸۴ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۶۰۰ تن نمک‌پاشی توسط شهرداری مشهد در سطح شهر و غیره بوده است.

به گفته نجات، پلیس راه استان نیز فعالانه در محورها و مسیرهای استان در حال تلاش است و همچنین منع تردد تریلی و خودروهای سنگین اعمال شده است. همچنین اگر ترددی در مسیرهای استان خراسان رضوی صورت میگیرد با زنجیر چرخ باشد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر نیز در حال تلاش هستند و امداد رسانی به خودروهای گرفتار در محور شهرستان نیشابور صورت گرفته است. همچنین بسته‌های اضطراری بین مردم توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شرایط اسکان اضطراری نیز توسط هلال احمر استان فراهم است و انبارها نیز شرایط خوبی دارد.

وی گفت: خواهش و تمنایی که از مردم داریم این است که از تردد در محورهای استان خودداری شود. مسیرهای تردد بشدت شرایط خاصی دارد و ترافیک سنگینی در محورهای استان و سطح شهر وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: محور تایباد-باخرز و بالعکس به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود است. کنارگذر شمالی جاده قدیم مشهد به باغچه هم مسدود است. همچنین مسیر مشهد به فریمان نیز مسدود شده است.

نجات خاطر نشان کرد: دقایقی قبل محور کلات-درگز و بالعکس انسداد آن برطرف و مسیر باز شده است.

وی همچنین از برگزاری کمپین هر خانه یک اتاق گرم در جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز خبرداد و گفت: در زمینه مصرف برق مردم رعایت و صرفه‌جویی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تردد در سطح شهر مشهد بسیاز حساس شده و لغزندگی معابر و شرایط ترافیکی سخت شده است.

وی افزود: مدارس و ادارت تعطیل شده است و توصیه میکنیم تعطیلی رعایت شود. بدلیل اینکه کاهش دمای جدی داریم از پوشش منافذ در منازل استفاده کنند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->