اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

پذیرش معتادان و کارتن خواب ها توسط بهزیستی در حال انجام است (۲۰ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۷۱۴
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
پذیرش معتادان و کارتن خواب ها توسط بهزیستی در حال انجام است (۲۰ دی ۱۴۰۱)
معاون امور پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی از فرایند پذیرش و جمع آوری افراد آسیب پذیر اجتماعی در شب برفی مشهد گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین دلبری به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر، ۳ شلتر(سرپناه گرم) بهزیستی با ظرفیت ۴۰ نفر مشغول پذیرش افراد آسیب پذیر می باشد و این امکان است که جمعا تا ۱۵۰ نفر پذیرش داشته باشیم.

وی ادامه داد: پذیرش از ساعت ۱۶ عصر امروز(۲۰ دی) آغاز و این افراد تا ساعت ۱۰ صبح فردا می توانند در این مراکز استراحت کنند. به مراکز اعلام شده است با توجه به برودت هوا، مانعی برای افزایش زمان حضور این افراد در مراکز شلتر نیست.

دلبری خاطرنشان کرد: مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ در حوزه اعتیاد نیز آماده پذیرش معتادان هستند و ظرفیت پذیرش در شب های سرد زمستان را افزایش داده ایم.

معاون امور پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: افراد آسیب پذیر پس از ورود به مراکز مذکور، خدمات استحمام، لباس گرم، غذای گرم، جای خواب اختصاصی و مداوای احتمالی زخم های باز را دریافت می نمایند.

وی تاکید کرد: گشت های سیار بهزیستی هم اینک در پاتوق های معتادان و کارتن خواب ها هستند تا متقاضیان ورود به کمپ ها را جمع آوری کنند.

دلبری در خصوص پذیرش زنان آسیب دیده نیز اظهار کرد: در بخش بانوان، مخاطبان زیادی نداریم و در حال حاضر با همکاری شهرداری مشهد، در گرم خانه ها و مراکز ماده ۱۶ ویژه بانوان نیز ظرفیت هایی را براب امشب و شب های پیش رو در نظر گرفته ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->