ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۲ به‌علت سرما و برودت هوا

  • کد خبر: ۱۴۵۴۶۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
  • ۱
احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۲ به‌علت سرما و برودت هوا
بررسی‌های موجود از آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور و دامنه بارش برف و یخبندان نشان می‌دهد ممکن است برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ در پایان هفته جاری با سختی همراه باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در مقطع کارشناسی قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار شود و ۹۸۰ هزار داوطلب در قالب ۵ گروه آموزشی به رقابت بپردازند.

اما شرایط جوی و بارش برف در اقصی نقاط کشور که سبب برودت بی‌سابقه هوا که سبب تعطیلی‌های طولانی مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات دولتی شده‌، این گمان را به وجود آورده است که کنکور سراسری با تعویق حداقل یک هفته‌ای مواجه شود.

این در حالی است که حسن مروتی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام کرده است که کنکور سراسری نوبت اول قطعا آخر هفته برگزار می‌شود. از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی لازم انجام شده است و داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته‌شدن در‌ها وارد حوزه امتحانی می‌شوند. آزمون نیز ۸:۳۰ شروع خواهد شد.

در ادامه حتما بخوانید

اولین کنکور الکترونیکی کی برگزار می‌شود؟

کشف شبکه تقلب در کنکور با ۵ هزار و ۵۰۰ ابزار الکترونیکی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
0
چرا سازمان سنجش تو تمام شرایط حاد کشور مثل کرونا و سیل و یخبندان روی برگزاری به موقع کنکور تاکید داره؟؟
با تعویق یک هفته ای چه مشکلی بوجود میاد؟؟
مثلا همین کنکور سراسری دی ۱۴۰۱ ک برگزار شد تعدادی از داوطلبای روستا های مناطق محروم از شب قبلش یعنی ده ساعت قبل از روستاهایی ک پر برف بودن به سمت حوزه حرکت کردن
با وجود این تبعیض ها چطور میگن کنکور عادلانه برگزار می‌کنیم!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->