ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تکلیف قائدی برای بازی با سپاهان مشخص شد

  • کد خبر: ۱۴۶۰۰۶
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
تکلیف قائدی برای بازی با سپاهان مشخص شد
وضعیت ستاره استقلال برای بازی با سپاهان مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی بازی خود با تراکتور در جام حذفی را با برد پشت سر گذاشت که مهدی قائدی برای استقلال دو پنالتی گرفت و عامل اصلی پیروزی تیمش شد، اما وضعیت این بازیکن در ترکیب استقلال نامشخص است!

این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب استقلال شد و دو پنالتی برای استقلال گرفت برای حضور در ترکیب ثابت استقلال ساپینتو را مردد کرده است. هر زمانی که سرمربی استقلال از قائدی در ترکیب ثابت تیم استفاده کرده به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکرده و این در حالی است که قائدی به عنوان بازیکن تعویضی شرایط بهتری را در ترکیب استقلال ایجاد می‌کند.

برای بازی سپاهان ساپینتو قصد استفاده از وی در ترکیب اصلی تیم را داشت، اما با توجه به عملکرد وی در بازی با تراکتور ساپینتو ترجیح می‌دهد قائدی را دقایق اندکی در ترکیب داشته باشد تا این بازیکن بتواند عملکرد قابل توجهی در استقلال داشته باشد.

از آنجاکه مهاجمان استقلال آمار خوبی در ترکیب استقلال ندارند ساپینتو ترجیح می‌دهد بازیکنان تاثیرگذار را در ترکیب اصلی تیمش به میدان بفرستد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->