جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

شکست بزرگ فتح الله‌زاده در نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۱۴۷۵۶۰
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
شکست بزرگ فتح الله‌زاده در نقل و انتقالات
باشگاه استقلال با اقدامات دیرهنگام خود درنقل وانتقالات فرصت تقویت این تیم را از دست داد و فقط یک بازیکن آزاد می‌تواند بخرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از آنکه زمان نقل وانتقالات به پایان برسد، علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال خبر از جذب دو بازیکن طراز اول داده بود، اما درنهایت این امکان فراهم نشد و باشگاه استقلال حالا وعده داده بعد از فسخ یک طرفه قرارداد یزدانی که آن هم بارمالی سنگینی روی دوش این باشگاه خواهد گذاشت، به دنبال جذب یک بازیکن آزاد خواهد بود.

درهمین راستا باشگاه استقلال قصد دارد یک هافبک که مد نظر ساپینتو است را به خدمت بگیرد، اما درباره جذب بازیکن جدید خارجی نیز خبر‌های ضد ونقیض بسیاری از داخل باشگاه استقلال به گوش می‌رسد وگفته می‌شود تا زمانی که طلب استراماچونی نیز به مانند میلیچ و پین پرداخت نشد، باشگاه استقلال قادر به جذب بازیکن خارجی جدید نیست.

حتی گفته شده فتح الله‌زاده قصد دارد آیاندا پاتوسی را به خدمت بگیرد تا ناچار نباشد به سراغ هافبک‌های شاغل درلیگ‌های خارجی برود، اما این طور که پیدا است ساپینتو علاقه‌ای به جذب پاتوسی ندارد.

حتی اگر آن یک بازیکنی که قرار است به زودی جای یزدانی در لیست استقلال قرار بگیرد، ستاره هم باشد بازهم نه درخواست‌های ساپینتو عملی خواهد شد ونه حتی وعده‌هایی که خود مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از نقل وانتقالات داده بود.

استقلال با از دست دادن زمان و سفر دیرهنگام مدیرعامل این باشگاه به امارات برای بازکردن پنجره نقل وانتقالات عملا تمام شانس‌ها برای تقویت تیم خود را از دست داده است و حالا باید انتقاد‌هایی که از سوی هواداران مطرح می‌شود را تحمل کند.

 

عجیب‌تر از همه این اتفاقات صحبت‌های صبح امروز فتح الله‌زاده است که اعلام کرده لیست پر است و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم! مدیرعامل استقلال دو هفته‌ پیش وعده داده این تیم به عالی‌ترین شکل ممکن درنقل وانتقالات تقویت شود اما چنین نشد و او حرف‌هایش را عوض کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->