نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

گاف بزرگ مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۱۴۷۹۱۱
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
گاف بزرگ مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال
دیروز مجمع فدراسیون فوتبال به‌صورت آنلاین با حضور نمایندگان AFC و FIFA برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیروز مجمع فدراسیون فوتبال به‌صورت آنلاین با حضور نمایندگان AFC و FIFA برگزار شد. پیش از این اهالی رسانه نسبت به برگزاری آنلاین مجمع و پنهان‌کاری فدراسیون فوتبال هشدار داده بودند.

حالا ابعاد تازه‌ای از تخلف مدیران فدراسیون فوتبال ایران شنیده می‌شود. اعضای مجمع فاش کردند کلیه آرایی که قرار بود به‌صورت آنلاین و در روز مجمع داده شود، ۴۸ ساعت قبل از اعضای مجمع گرفته شده بود! عجیب‌تر اینکه برای اینکه نمایندگان AFC و FIFA بویی از این تخلف نبرند، رای‌گیری با اعلام دبیرکل به‌صورت نمایشی برگزار شد و ناظرین مجمع، شمارش‌کنندگان، حسابرس مستقل و خزانه‌دار بدون نظارت و شمارش انتخاب شدند.

نکته مهم حضور معاون وزیر ورزش در مجمع بود که بدون بررسی موضوع و نظارت دقیق بر روند برگزاری مجمع، به‌عنوان سخنران در جلسه حضور یافت و بعد از تعریف و تمجید از همشهری خودش، مجمع را ترک کرد. باید منتظر ماند و دید واکنش سازمان بازرسی به این مجمع چه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->