پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

واکنش فرهاد مجیدی به پیشنهاد باشگاه ثروتمند اماراتی

  • کد خبر: ۱۴۹۰۷۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
واکنش فرهاد مجیدی به پیشنهاد باشگاه ثروتمند اماراتی
بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی مبخوت، مهاجم الجزیره، به همراه عمر عبدالرحمن، بازیکن الوصل و بندرالاحبابی، بازیکن العین، به مدت یازده ماه، تیم‌های خود را به دلیل حضور در خدمت سربازی ترک خواهند کرد.
مبخوت در حال حاضر با ۱۵ گل، پس از لابا کوجو ۱۷ گله، مهاجم اهل توگو العین، در رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ امارات حضور دارد و احضار او به خدمت سربازی باعث شده تا الجزیره با چالشی جدی در خط حمله خود مواجه شود.
در شرایطی که علی مبخوت شب گذشته در ترکیب الجزیره برای تقابل با خورفکان حضور داشت، این باشگاه اماراتی به دنبال جذب مهاجم جایگزین است تا از جدایی مبخوت آسیبی نبیند.
الجزیره در اولین قدم، درخواستی را برای انتقال احمد عامر ۲۴ ساله به صورت قرضی تا پایان فصل جاری برای اتحاد کلبا ارسال کرد، اما نیاز فرهاد مجیدی به این بازیکن جوان، باعث شد تا کلبا این درخواست را رد کند.
این باشگاه سپس از باشگاه الظفره درخواست کرده تا احمد فوزی، مهاجم جوان ۲۱ ساله را که به صورت قرضی در این تیم حضور دارد، پیش از پایان مدت قرارداد قرضی، به تیم خود برگرداند، اما تا این لحظه این مسئله نیز قطعی نشده است.
الجزیره در شرایطی دچار این مشکل شده که با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و در تلاش است تا خود را به جمع تیم‌های مدعی لیگ امارات برساند.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->