احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

فرمانده سپاه امام رضا (ع): سردار سلیمانی پرورش یافته دفاع مقدس

  • کد خبر: ۱۴۹۴۳
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
فرمانده سپاه امام رضا (ع): سردار سلیمانی پرورش یافته دفاع مقدس
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ارتقاء جایگاه ایران اسلامی با توسل به اندیشه اسلامی و شخصیت‌های بزرگی، چون سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار یعقوبعلی نظری در جلسه تجدید عهد نمایندگان جامعه فرهنگی و هنری با پاس داران امنیت کشور صبح امروز ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی و تشکر از ابراز محبت جامعه هنری استان افزود: ما خیلی نگران دشمن نیستیم انسان تا دشمن نداشته باشد رشد نمی کند، باید دشمنی وجود داشته باشد مبارزه ای صورت گیرد تا رشد حاصل شود، هیچ ملتی به صورت گلخانه ای و ایزوله پیشرفت نکرده است.

وی با بیان این که سردار سلیمانی پرورش یافته دفاع مقدس است بیان داشت: امروز همه می دانند چقدر جایگاه ایران، جایگاه رفیع، قدرتمندانه و عزتمندانه است، در طول تاریخ چه زمانی این چنین جایگاهی داشته ایم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در کشور ما با وقوع انقلاب اسلامی ظرفیت نرم افزاری خوبی فراهم شد، این کشور و ملت می خواهد که جایگاه خودش را ارتقاء دهد تا ام القری و خاستگاه باشد.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی تا وقتی زنده بود توان تبدیل قدرت نرم افزاری کشور را به سخت افزاری داشت، انسان های بزرگ با اتصال به اندیشه های بزرگ باعث اتفاقات بزرگ می شوند، اگر انسان فکر بزرگی نداشته باشد نمی تواند کارهای بزرگی انجام دهد، چه ما متوجه باشیم چه نباشیم مدیون این انسان های بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: جامعه نخبگانی ما با همه سلایقی که دارند علاقمند به نظام و وحدت هستند، در حوادث اخیر همین گونه است نظام با استفاده از این فرصت و نگاه با آمریکا برخورد قاطعانه کرد، دیکتاتوری آمریکا شکسته شد، ملت اگر می خواهد جلوداری کند و بزرگ باشد باید هزینه بدهد، آمریکا یک ظاهر و واقعیت دارد که با این ظاهر دنیا را می ترسانند، ما نگذاشتیم آمریکا رعب و ترس ایجاد کند. ملت ما نترسید، آنها می فهمند ما چکار کردیم اراده نظام اسلامی را در مقابل اراده آنها برتری دادیم و قدرت فناوری خود را به رخ آنها کشیدیم. شهادت حاج قاسم سلیمانی ظرفیتی برای وحدت مردم ایجاد کرد، حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، احساسات مبتنی بر اعتقادات بود، یکی از امتیازات مردم ما همین احساسات پاکشان است.

سردار نظری بیان داشت: ما معتقدیم این دوره گذار طولی نمی کشد و افق روشنی پیش روی ما خواهد بود.

در این جلسه نمایندگان جامعه هنری لوح یادبودی به رسم تشکر از زحمات سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) به وی تقدیم کردند و پوستری با عنوان اقتدار معنوی رونمایی و میثاق نامه جامعه هنری در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی تقدیم سردار نظری شد.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در کنار ملت همیشه در صحنه هست و می ماند، هنرمندان زحماتِ نیروهای خدومِ پاس‌دارِ امنیتِ کشور را ارج می نهند و می دانند سپاه در طول تاریخ انقلاب در همه سختی ها در کنار مردم بوده است و از جان خود گذشته تا این کشور همیشه با اقتدار به راه خود ادامه دهد.

جعفر مروارید افزود: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت بین تمام اقشار میهن اسلامی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با معرفی نمایندگان انجمنهای هنری استان خراسان رضوی اعلام کرد: مشهد و خراسان رضوی دارای ظرفیتهای هنری و فرهنگی بسیار فراوانی می باشد که در خدمت نظام و انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع سردار سلیمانی و ساخت تئاتر با موضوع زندگی و شهادت سردار سلیمانی، ساخت فیلم های کوتاه خبر داد و بیان داشت: اصحاب فرهنگ و هنر برنامه هایی را با موضوع شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در دست برنامه ریزی دارند و همه علاقمندند دین خود را نسبت به این سردار شهید ادا کنند.

جعفر مروارید افزود: امشب هم به همت جامعه فرهنگی و هنری استان مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اکران فیلم سینمایی 23 نفر در سینما آفریقا مشهد با حضور هنرمندان عرضه های مختلف هنری برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->