سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

بهره برداری از ۲۰ طرح توسعه فناوری اطلاعات در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۹۷۹۹
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
بهره برداری از ۲۰ طرح توسعه فناوری اطلاعات در خراسان رضوی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۲۰ طرح در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری افزون بر ۱۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دلگیر گفت: این طرح ها در ۱۰ شهرستان تربت جام، چناران، خوشاب، زبرخان، سرخس، صالح آباد، کلات، کاشمر، مشهد و نیشابور اجرا شد که شامل ساخت و یا ارتقای سایت تلفن همراه در این مناطق بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۸ درصد از روستاهای این استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند که بر مبنای برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۳ تمامی روستاهای دارای بیش از ۲۰ خانوار از اینترنت بهره مند می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: در ۱۹ ماه اخیر، ۴۰ سایت مخابراتی به منظور بهره مندی روستاها از اینترنت پرسرعت راه اندازی شده که میانگین مدت زمان نصب هر کدام حدود ۶ ماه بوده است و با توجه به شرایط منطقه بین ۲۵ تا ۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

دلگیر افزود: از ابتدای کار دولت سیزدهم بیش از هزار میلیارد ریال برای اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات هزینه شده است که این میزان سرمایه گذاری نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به واگذاری خدمات بخش های دولتی به مخابرات و ایرانسل از سال ۱۳۹۲ عنوان کرد: این اپراتورها مکلف به ارائه خدمات به مناطق روستایی هستند و در مناطقی نیز که برای اپراتورها صرفه اقتصادی ندارد دولت مکلف است برای بهره‌مندی مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت از محل درآمد اپراتورها سرمایه‌گذاری کند.

دلگیر افزود: البته بر مبنای برنامه ششم توسعه، ارتباطات روستایی ۸۰ درصد تعریف شده بود که این میزان پوشش سال گذشته در استان محقق شد اما با رویکرد ایجاد عدالت ارتباطی و از بین بردن شکاف مناطق برخوردار و کم برخوردار، وزارت ارتباطات برای بهره‌مندی کامل مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت، متعهد و پیگیر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->