نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

تمدید مالی با ساپینتو روی هوا رفت؟

  • کد خبر: ۱۵۲۲۶۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
تمدید مالی با ساپینتو روی هوا رفت؟
با شرایط عجیب و بغرنجی که استقلال این روزها گرفتار آن شده تمدید قرارداد با ساپینتو هم فعلا انجام نخواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم استقلال در پی این است که مشکلات تیمی را حل و فصل کند و یکی پس از دیگری شرایط را مرتفع کند. مدیریت تیم استقلال با خواسته تمدید قرارداد سرمربی تیم استقلال روبرو شده است و این در حالی است که فتح الله زاده در حال حاضر قصد ندارد فعلا برای تمدید قرارداد این مربی اقدام جدی و رسمی انجام دهد.

وی به هواداران تیم استقلال قول داده تا قرارداد این مربی را تمدید کند، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای تحقق این امر ندارد. فتح الله زاده به اعضای هیات مدیره اعلام کرده که کار‌های مهمتری در استقلال دارد که باید آن‌ها را به سرانجام برساند و تمدید قرارداد این مربی در اولویت‌های بعدی قرار دارد. مسئولان تیم استقلال در حال حاضر با بدهی‌های سنگین پیشین تیم دست و پنجه نرم می‌کنند و تمدید قرارداد ساپینتو به پایان فصل موکول شده است.

فتح الله زاده به دلیل مشکلات ارزی و قیمت دلار نمی‌تواند در این مورد اقدامی انجام دهد، زیرا تمدید قرارداد ساپینتو با افزایش مبلغ قراردادش همراه است و در حال حاضر شرایط برای این اتفاق مهیا نیست، اما مدیریت استقلال به دلیل محبوبیت فعلی ساپینتو نزد هواداران تیم استقلال به آن‌ها قول داده که قرارداد را تمدید می‌کند، اما همه چیز به آینده موکول شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->