نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد: مرجعیت خبری اکثر مردم، رسانه‌های موبایلی است

  • کد خبر: ۱۵۲۴۰۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد: مرجعیت خبری اکثر مردم، رسانه‌های موبایلی است
حجت الاسلام «حسن افکار » بر این باور است که امروزه مرجعیت خبری اکثر مردم به جای آنکه شبکه های خبری و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باشد، همین رسانه های موبایلی و همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حاشیه دومین روز برگزاری رویداد رسانه ای «رج» در مشهد به شهرآرانیوز گفت: با پیشرفت هایی که در دهه اخیر در عرصه رسانه های جدید و خصوصاً تلفن های همراه داشته ایم می توان از عصر حاضر را عصر رسانه های همراه نام گذاشت. 

وی افزود: امروزه مرجعیت خبری اکثر مردم به جای آنکه شبکه های خبری و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باشد، همین رسانه های موبایلی و همراه است. ویژگی خبر، تازگی و سرعت اطلاع رسانی است و گاهی می‌بینیم همین اخباری که توسط افراد آماتور در فضای جامعه منتشر می‌شود، به سرعت در شبکه های اجتماعی فراگیر بازنشر می شود و بسیار مورد بازدید قرار می‌گیرد. 

حجت الاسلام افکار خاطرنشان کرد: در همین اغتشاشات اخیر کشور دیدیم که منبع و پایه بسیاری از آمار و اخباری که در اختیار برخی شبکه های معاند قرار می‌گرفت، تحت عنوان گزارش های شبه شهروند- خبرنگار ها بود که صرفاً با داشتن یک گوشی تلفن همراه و استفاده از اینترنت، ساخت و تولید آن میسر می شد. 

وی تاکید کرد: ما در جامعه نیازمند انتشار اخبار و اتفاقات خوب هستیم که گاه در همین محلات اتفاق می‌افتد و می تواند به واسطه افرادی با درک صحیح از نیازها و آموزش‌های درست، منتقل شود. 

حجت الاسلام افکار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی اتفاقات از کف جامعه و محله به درستی رصد شود، سیاست گذار در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی هم می تواند تصمیم بهتر و درست تری اتخاذ کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->