وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: ارتقای سیمای تصویری رسانه‌ای مشهد الرضا هدف ماست

  • کد خبر: ۱۵۲۴۳۳
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: ارتقای سیمای تصویری رسانه‌ای مشهد الرضا هدف ماست
سید میثم موسوی‌مهر گفت: روایت شهر با هدف ارتقای سیمای تصویری رسانه‌ای مشهد الرضا بهترین روشی است که می‌تواند به خلق اثر آنچه به سیمای مشهد نزدیک است کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمیثم موسوی‌مهر در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین پوستر «روایت» شهر اظهار کرد: مشهد الرضا عقبه عمیقی تاریخی، سیاسی و فرهنگی و دینی‌ دارد و نقش‌آفرینی در ارتقای سیمای رسانه‌ای مشهد الرضا هدف اصلی روایت شهر در شهرآراست.

وی با بیان اینکه موسسه فرهنگی شهرآرا در چهار عرصه «مستند»، «خرده روایت»، «شهربانو» و «قالب خلاق» فعالیت می‌کند، افزود: در ابتدای امر، پس از انتخاب سوژه‌ها از علاقمندان به فیلمنامه نویسی دعوت می‌شود تا به مرحله تولید فیلمنامه وارد شوند.

موسوی مهر تصریح کرد: در یک بازه زمانی تا پایان تیر ماه، ۷۰ سوژه منتخب از تیم فیلمنامه نویس که دغدغه اثر تولید محتوا را دارند دریافت خواهد شد و در نهایت با کار بر روی آثار و ایده‌های منتخب، این آثار به تولیدات در خور مشهد مقدس منجر خواهد شد.

به گفته مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا سازمان‌هایی از جمله انجمن سیمای جوان، بنیاد بین المللی‌امام رضا(ع)، فارابی، حوزه هنری، سازمان فرهنگی شهرداری مشهد و صدا و سیما در این مسیر همکاری کردند.

به باور موسوی‌مهر، «روایت شهر» بهترین روشی است که به خلق آثاری نزدیک به سیمای مشهد منتج خواهد شد.

موسوی‌مهر در ادامه صحبت‌هایش هدف از برگزاری این رویداد را تولید آثار تصویری مبتنی بر هویت و تاریخ مشهد الرضا (ع) دانست و در ادامه گفت: نخستین رویداد از چهار رویداد روایت شهر، رویداد مستند است و در هر یک از این چهار رویداد حدود ۲۰ فیلمنامه مبتنی بر مضامین و مولفه‌های هویتی شهر مشهد و خراسان تولید خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد که این فراخوان ملی و شرکت تمام فیلم‌سازان حرفه‌ای در آن بلامانع است و روال کار به این ترتیب است که سوژه‌ها و محورهای نمایشی توسط تیمی پژوهشی، دانشگاهی به مدت ۸ ماه بررسی و ارائه خواهد شد.

به گفته مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا، علاقه مندان برای شرکت در این رویداد و همچنین دریافت متن فراخوان به سایت Www.revayat-shahr.ir مراجعه کنند و شرایط رویداد را ملاحضه کنند. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->