اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وزارت ورزش آب پاکی را روی دست استقلال ریخت

  • کد خبر: ۱۵۲۹۶۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
وزارت ورزش آب پاکی را روی دست استقلال ریخت
وزارت ورزش و جوانان با پرداخت کمک به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی این باشگاه مخالفت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مدیران تیم استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی اقدامات لازم را انجام دادند، اما در این مورد هر راهی که آغاز می‌شود به بن بست می‌رسد و مسئولان استقلال در مورد آن به نتیجه نمی‌رسند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم استقلال تلاش کرد تا از طریق وام بانکی این مشکل را حل کند، اما با درخواست وام ۱۲۰ میلیاردی وی مخالفت شد. از طرفی وی پس از آن از دولت و وزارت ورزش کمک و یاری خواست تا مانند پرونده ویلموتس سرمربی تیم ملی که بدهی بسیاری روی دست فدراسیون گذاشت به استقلال نیز برای بدهی مربی اش کمک شود، اما این اتفاق نیز محقق نشد.

گویا مسئولان در وزارت به فتح الله زاده پیام دادند که برای طلب مربی استقلال به دنبال کمک از وزارت نباشند و آن‌ها نمی‌توانند در این مورد کاری برای استقلال انجام دهند! پس از پاسخ رد مسئولان در وزارت و فدراسیون فتح الله زاده راه پایانی را پیشنهاد داد تا هواداران تیم با انجام کمک به استقلال طلب استراماچونی را پرداخت کرده تا استقلال از خطر سقوط به دسته پایین‌تر و کسر امتیاز رهایی یابد.

در حال حاضر استقلال در باتلاق بزرگی گرفتار است که فرصت یک ماهه تا ۱۰ فروردین ماه این تیم را تهدید می‌کند و مدیریت استقلال اگر نتواند این پرونده را سرو سامان دهد باید بزودی استقلال را ترک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->