سرخط خبرها

دختر شایسته مامان

  • کد خبر: ۱۵۳۴
  • ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
دختر شایسته مامان
جشن آیه‌های رحمت با عنوان «دختر شایسته مامان» هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در فرهنگ‌سرای کودک و آینده با حضور دختران ۵تا۹ سال برگزار شد.

مهدیه فرهنجی - این جشن ایجادکننده ساعاتی شاد در سالن بازی ویژه دختران با بازی‌هایی از جمله جنبش تاس غول‌آسا، بزن و بکوب لیوانی، پایکوبی بادکنکی، دست‌افشانی هولاهوپی و... بود. در ابتدای مراسم هر کودک یک عدد انتخاب می‌کرد و تاس بزرگی انداخته می‌شد که روی آن نحوه ورود دختر به جشن بود. یکی باید می‌دوید و دیگری قدم کوتاه برمی‌داشت، یکی پروانه‌ای وارد می‌شد و آن یکی هم برعکس راه می‌رفت. پس از ورود کودکان به سالن، جشن با انواع بازی‌ها آغاز شد. هم‌زمان با بازی دختران در سالن بازی، مادرانشان از آن‌ها جدا شدند و در اتاق جلسات کارگاه ساخت تاج گل را گذراندند تا پس از پایان جشن این تاج گل‌ها را به‌عنوان هدیه روز دختر به دخترانشان بدهند. این مراسم ساعات خوشی را برای دختران رقم زد. جشن آیه‌های رحمت با عنوان «دختر شایسته مامان» هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در فرهنگ‌سرای کودک و آینده با حضور دختران ۵تا۹ سال برگزار شد.

دختر شایسته مامان دختر شایسته مامان دختر شایسته مامان


 این جشن ایجادکننده ساعاتی شاد در سالن بازی ویژه دختران با بازی‌هایی از جمله جنبش تاس غول‌آسا، بزن و بکوب لیوانی، پایکوبی بادکنکی، دست‌افشانی هولاهوپی و... بود. در ابتدای مراسم هر کودک یک عدد انتخاب می‌کرد و تاس بزرگی انداخته می‌شد که روی آن نحوه ورود دختر به جشن بود. یکی باید می‌دوید و دیگری قدم کوتاه برمی‌داشت، یکی پروانه‌ای وارد می‌شد و آن یکی هم برعکس راه می‌رفت. پس از ورود کودکان به سالن، جشن با انواع بازی‌ها آغاز شد. هم‌زمان با بازی دختران در سالن بازی، مادرانشان از آن‌ها جدا شدند و در اتاق جلسات کارگاه ساخت تاج گل را گذراندند تا پس از پایان جشن این تاج گل‌ها را به‌عنوان هدیه روز دختر به دخترانشان بدهند. این مراسم ساعات خوشی را برای دختران رقم زد.  

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->