قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | کنسرت صادق بوقی در ترکیه!
سرخط خبرها

هزینه سفر عتبات نوروزی ۱۴۰۲ چقدر است؟ + لینک ثبت‌نام

  • کد خبر: ۱۵۳۷۷۶
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
هزینه سفر عتبات نوروزی ۱۴۰۲ چقدر است؟ + لینک ثبت‌نام
معاون عتبات سازمان حج و زیارت هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد، از ایجاد ظرفیت‌های جدید در روز‌های آینده و آغاز اعزام‌ها از ۲۳ اسفندماه خبر داد و گفت: متقاضیان برای ثبت نام به سامانه ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت به آدرس atabatorg.haj.ir مراجعه کنند.

وی افزود: هزینه سفر در کاروان‌های شش و هفت شب به صورت زمینی حدود ۶ میلیون و ۴۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت هم با اشاره به تثبیت نرخ ارز برای سفر‌های زیارتی در این دوره اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تعداد متقاضیان افزایش یابد معاونت عتبات درفرصت باقیمانده تلاش کند که زمینه اعزام علاقمندان بیشتری به این سفر معنوی فراهم شود.

این جلسه با گزارش اکبر رضایی و حمیدرضا رهبری فر معاونان حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت درباره تمهیدات اندیشیده شده برای ارائه خدمات درحوزه‌های مسکن، تغذیه و حمل و نقل و انتقال ارز حج ادامه یافت.

رضایی استقبال از نام نویسی حج پیش رو را بسیار خوب توصیف کرد و با اشاره به اینکه در مجموع ۸۰ درصد ثبت نام در کاروان‌ها تکمیل شده است، گفت: تاکنون نسبت آقایان و بانوان در کاروان‌ها ۴۷ و ۵۳ درصد می‌باشد.

وی افزود: در ادامه روند ثبت نام شرایط هر استان بررسی خواهد شد و در صورت وجود ظرفیت خالی، اولویت‌های جدید ثبت نام به صورت روز شماراعلام می‌شود.

در ادامه دکترسیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت درباره برنامه ریزی‌های انجام شده برای ارائه خدمات درمانی به حجاج در مدینه منوره و مکه مکرمه و نحوه معاینات قبل از سفر و تزریق واکسن‌های اعلام شده توسط کشور میزبان به زائران حج پیش رو گزارش داد.

سرپرست حجاج ایرانی هم خواستار پیگیری لازم دراین خصوص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و تاکید کرد با مسئولان ذی‌ربط درعربستان نیز هماهنگی صورت گیرد تا از بدو ورود زائران خدمات مناسب به آن‌ها ارائه شود.

از دیگر محور‌های مورد بحث دراین جلسه گزارش سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص نشست روز گذشته با حضور وزیران راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان مجموعه هواپیمایی در خصوص تامین پرواز‌های حج ۱۴۰۲ بود.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت هم تاکید کرد: هر چه سریعتر قرارداد با شرکت هواپیمایی و قیمت بلیط با پیگیری و اخذ مجوز لازم نهایی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->