نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | گام سست آلبی‌سلسته در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

آرسنال و آرتتا به دنبال قهرمانی لیگ جزیره

  • کد خبر: ۱۵۴۸۲۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
آرسنال و آرتتا به دنبال قهرمانی لیگ جزیره
آرتتا معتقد است هنوز کار تمام نشده و تیمش باید به پیروزی‌هایش در لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، آرسنال در فصل جاری لیگ برتر شرایط ایده‌آلی دارد و در آستانه فتح دوباره جام قهرمانی این لیگ است. جامی که آخرین بار تیم معروف به شکست‌ناپذیر‌ها در فصل ۴-۲۰۰۳ به دست آورده بود.

میکل آرتتا یکی از مهم‌ترین ابزار‌های توپچی‌ها برای رسیدن به این هدف است. او دیشب بعد از پیروزی مقابل فولام به یک رکورد انفرادی مهم دست یافت و صدمین پیروزی خود از زمان به دست گرفتن سکان هدایت آرسنال را جشن گرفت. اما آرتتا می‌گوید اجازه نمی‌دهد هیچ چیز حواس او را از هدف اصلی‌اش یعنی فتح جام قهرمانی منحرف کند.

آرسنال که با تلویزیون باشگاه صحبت می‌کرد گفت: "رسیدن به ۱۰۰ پیروزی شیرین است. با بردن فولام به این عدد رسیدیم و باید همین‌طور ادامه بدهیم. از این بابت خیلی خوشحالم، ولی متاسفانه هیچ آماری جام قهرمانی نیست. ما هنوز می‌توانیم بهتر بشویم و کار‌های زیادی در پیش داریم".

آرتتا از ۱۶۸ مسابقه به عنوان سرمربی آرسنال ۱۰۰ پیروزی به دست آورده است و نرخ پیروزی‌های او ۵۹.۵ درصد است. این بیشترین نرخ پیروزی در میان تمامی مربیان تاریخ باشگاه به حساب می‌آید.

سرمربی توپچی‌ها در ادامه صحبت‌هایش گفت: "رسیدن به ۱۰۰ پیروزی واقعا خوشحال‌کننده است و نشان می‌دهد در این باشگاه خیلی‌ها کارشان را درست انجام می‌دهند. نقش بازیکنان و به خصوص حمایت هواداران بسیار پررنگ است. معتقدم آن‌ها با انرژی و حمایت‌شان این تیم را دگرگون کرده‌اند. از این بابت واقعا خوشحالم".

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->