تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

آیا مدارس مشهد از فردا چهارشنبه (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) تعطیل شد؟

  • کد خبر: ۱۵۵۰۰۷
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
آیا مدارس مشهد از فردا چهارشنبه (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) تعطیل شد؟
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده اظهار کرد: تعداد ۸۹۰ مدرسه در مشهد با ۹۰۰۰ کلاس درس برای اسکان زائران اختصاص یافته و آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی با اشاره به اینکه کلیه فعالیت‌های آموزشی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی در بستر شاد به صورت مجازی انجام می‌شود، افزود: باتوجه به مراجعه مسافران و زائران در ایام نوروز به مشهد کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

محمدزاده بیان کرد: مدارس در کلیه نواحی مشهد آماده پذیرایی و اسکان زائران نوروزی هستند، اما با توجه به اینکه مدارس نزدیک حرم مورد تقاضای بیشتر قرار دارد ابتدا از مدارس سمت حرم طرح اسکان آغاز و با توجه به تفاضای زائران از بقیه مدارس نواحی دیگر نیز استفاده می‌شود.

وی با اعلام این خبر که زائران و مسافران می‌توانند برای رزرو مدارس به صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir ثبت نام کنند، توضیح داد: مدارس ویژه در گروه‌های الف، ب و ج با توجه به امکاناتی که دارند برای اسکان مسافران نوروزی در مشهد ساماندهی شده‌اند. همچنین پنج سالن ورزشی برای این امر در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد: اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس مشهد از ۲۵ اسفندماه انجام می‌شود. در صورتی که مسافر بیشتری از آنچه پیش‌بینی شده به مشهد مراجعه کند و نیاز به اسکان باشد آمار مدارس امکان افزایش تا ۱۰ درصد را دارد.
وی اعلام کرد: علاوه بر مدارس نواحی مشهد و ناحیه تبادکان، ۴۸ پایگاه پذیرش اولیه زائر هم در سطح شهر پیش‌بینی شده و آماده ارائه خدمات هستند.

محمدزاده از آمادگی ۳۰۰۰ نفر از فرهنگیان در حوزه‌های ستادی، اجرایی، مدیران و سرایه داران برای میزبانی از زائران در ایام نوروز خبر داد و گفت: این گروه در قالب خادمان فرهنگی کار میزبانی از زائران را انجام می‌دهند. همچنین در ۸ پایگاه شبانه روزی در سطح شهر مشهد کار پذیرش از زائران و اسکان را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲ ورودی شهر مشهد از سمت قوچان و نیشابور ایستگاه‌های راهنمای زائر برای پاسخگویی به سوالات مسافران و راهنمایی آن‌ها جانمایی شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->