روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

بازدید غیرمنتظره پوتین از دونباس+ فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۵۶۹۲
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
بازدید غیرمنتظره پوتین از دونباس+ فیلم و جزئیات
پوتین برای نخستین بار از ماریوپل بازدید و با ساکنان محلی گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین صبح امروز، یکشنبه، اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه سفری کاری به شهر ماریوپل داشت.  

رهبر روسیه با یک بالگرد به ماریوپل پرواز کرد و سپس با یک خودروی معمولی که خود رانندگی می‌کرد، به چندین منطقه از شهر سر زده و در مسیر چند توقف داشت.

طبق این اطلاعات، در این سفر مارات خوسنولین، معاون نخست‌وزیر روسیه پوتین را همراهی می‌کرد. وی از پیشرفت کار ساخت و ساز و بازسازی شهر و حومه آن به رئیس‌جمهور گزارش داد.

پوتین در منطقه کوچک نوفسکی ماریوپل با ساکنان شهر صحبت کرد. به دعوت یکی از خانواده‌ها به خانه آن‌ها رفت.

رئیس جمهور همچنین از خط ساحلی ماریوپل در محوطه باشگاه قایق‌رانی، ساختمان تئاتر شهر و  برخی مکان‌های تاریخی بازدید کرد.

این نخستین سفر ولادیمیر پوتین به منطقه دونباس است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->