علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

هشدار مهم هواشناسی درباره طغیان رودخانه‌ها در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ + ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۵۷۷۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
هشدار مهم هواشناسی درباره طغیان رودخانه‌ها در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ + ویدئو
یک کارشناس هواشناسی تلویزیون گفت: اخطار می‌دهیم مردم روز اول و دوم عید از اتراق در اطراف رودخانه‌ها جدا خودداری کنند زیرا احتمال طغیان رودخانه ها بسیار زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آیند‌ه‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در استان‌های واقع در نوار غربی بارش‌ها آغاز شد که در استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت. دوشنبه دامنه‌های فعالیت سامانه بارشی در جنوب غرب، غرب، شمال غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان بوده که در این مناطق احتمال رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهد بود.

در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران بارش باران روی می‌دهد. روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را فرا می‌گیرد.

روز سه‌شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در شمال شرق خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین، البرز، تهران، مازندران و شرق گیلان بارندگی‌ها شدید خواهد بود. روز چهارشنبه در شمال سمنان، خراسان شمالی، شرق خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و جنوب کرمان رگبار، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

سامانه بارشی روز پنجشنبه سوم فروردین در شرق کشور فعال بوده که در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش‌ها شدید است. همچنین در این روز با عبور امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در استان‌های واقع در این مناطق افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد همراه با کاهش نسبی دما ۵ تا ۷ درجه‌ای پیش بینی می‌شود. آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی همراه با وزش باد شدید به‌تدریج افزایش ابر پیش بینی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->