یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳) جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی هوای مشهد پاک شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شهرداری مشهد نیاز به بازنگری دارد + فیلم واحد‌های اقامتی مشهد از نیمه اسفند تاکنون ۳۹ درصد اشغال شده است (۶ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: امکان ارائه سرویس‌های سرو غذا در اماکنی زائران با آن بیشتر سروکار دارند، فراهم است

  • کد خبر: ۱۵۶۱۵۵
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
فرماندار مشهد: امکان ارائه سرویس‌های سرو غذا در اماکنی زائران با آن بیشتر سروکار دارند، فراهم است
فرماندار مشهد گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان در مجموعه‌هایی که زائران بیشتر با آن سروکار دارند، مانند فرودگاه، ایستگاه‌های ترمینال و راه‌آهن شرایطی فراهم شده تا با حفظ حرمت ماه رمضان، نیاز‌های مربوط به خورد و خوراک زائران برطرف شود.

محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز ادامه داد: در واقع تدابیری اندیشیده‌ایم تا زائرانی که احتمالا به دلیل مسافر بودن روزه نیستند، بتوانند نیاز‌های خود را تامین کنند؛ از همین رو در همه اماکن اقامتی مربوط به زائران امکان ارائه سرویس‌های غذا فراهم است.

وی با بیان اینکه امسال جمعیت زیادی از زائران به مشهد آمدند، عنوان کرد: بر همین اساس با ساماندهی که در قرارگاه خدمات سفر استان و شهرستان مشهد انجام شد، یک انسجام‌بخشی برای نظارت بر بازار و مجموعه‌های خدماتی شکل گرفت. بر این مبنا ۱۴ دستگاه خدماتی استان در قالب چهار پایگاه در اطراف حرم مطهر رضوی دور یکدیگر جمع شدند و به صورت ۲۴ ساعته همه مسائل خدماتی و صنفی را رصد می‌کنند.

داوری اضافه کرد: علاوه بر رسیدگی به شکایات مردم در پایگاه‌های مزبور، ۶۰۰ بازرس از نیرو‌های دستگاه‌های حاضر در این پایگاه‌ها به همراه ۷۰۰ نفر از بازرسان بسیج اصناف ساماندهی شده‌اند که در سطح شهر به خصوص اطراف حرم اقدام به نظارت و بازرسی بر بازار می‌کنند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: از ۱۳ اسفند سال پیش تاکنون ۴۳ هزار بازرسی انجام شده و حدود ۶۰۰۰ گزارش تخلف نیز صادر شده است.

داوری تصریح کرد: یکی از اقدامات ویژه‌ای که حین این بازرسی‌ها انجام می‌شود، این است که همراه گشت‌های بازرسی نیرو‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز حضور دارند و به محض مشاهده تخلف، پرونده را بررسی می‌کنند. در بررسی این پرونده‌ها اگر اجحافی در حق زائر شده باشد، بلافاصله مبلغ مربوطه به وی عودت می‌شود.

وی از ساماندهی ۷۰۰ واحد صنفی برای توزیع اقلام مورد نیاز زائران با قیمت مصوب در سطح شهر مشهد نیز خبر داد و افزود: در کنار این‌ها، امسال میزان رضایت زائران از خدمات اقامتگاهی در مشهد بیشتر بود که علت آن هم ساماندهی خوبی بود که در فرایند خدمات‌رسانی هتل‌ها، میهمان‌پذیر‌ها و همچنین خانه‌مسافر‌ها انجام شد. علاوه بر این خدمت‌رسانی در حوزه اقامتگاه‌های اضطراری و موقت به گونه‌ای صورت گرفته که همه زائران می‌توانند از آن بهره‌بردرای کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->