افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ارزش ریالی پرونده‌های شکایت از اصناف در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۶۱۴۲
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ارزش ریالی پرونده‌های شکایت از اصناف در خراسان رضوی
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا امروز بیش از ۴۳ هزار مورد بازرسی در سطح استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت انجام شده که در پی این بازرسی‌ها ۶۰۰۰ پرونده تشکیل شده است. ارزش این پرونده‌ها بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز امیررضا رجبی امروز، سوم فروردین ماه، در نشست خبری با اهالی رسانه درباره فعالیت‌های مربوط به ارائه خدمات سفر در مشهد و خراسان رضوی طی ایام نوروز و ماه رمضان اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌هایی که در این ایام به صورت ویژه آن را دنبال می‌کنیم، موضوع تنظیم بازار است که این مسئولیت توسط ۲ بخش یعنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی استان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: براساس برآوردی که از میزان حضور زائران در مشهد برای نوروز امسال انجام گرفت، به اندازه نیاز زائران ۲۰ قلم کالای اساسی مشخص و از طریق تامین‌کنندگان داخل و خارج از خراسان رضوی تهیه شد. براساس اقدامات صورت گرفته تا امروز در سطح بازار مشهد و استان کمبودی در زمینه تامین این کالا‌ها نداشته‌ایم.

رجبی با بیان اینکه در کنار این موضوع نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز در شهرستان‌های استان و مشهد راه‌اندازی شده، گفت: نمونه بارز این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه بهاره در مشهد است که با ۱۱ هزار متر مربع مساحت در حال برگزاری است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید اقدامات نظارتی در این ایام خصوصا در رینگ اصلی منتهی به حرم مطهر خبر داد و افزود: در حال حاضر چهار پایگاه نظارتی اصلی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مستقر است. همچنین ۶۰۰ نیرو برای بازرسی در سطح استان در نظر گرفته‌ایم که تقریبا نیمی از آنان در مشهد مستقر هستند.

رجبی اضافه کرد: علاوه بر این سامانه ۱۲۴ تا ساعت ۲۰ پاسخگوی شکایات مردم خواهد بود. پس از آن هم شکایات در پیامگیر سامانه ضبط و سپس سیدگی می‌شود.

وی با اشاره به عودت مبالغ شاکیان به ایشان گفت: امسال تلاش شد مبالغی که در حق شاکیان اجحاف شده، به ایشان بازگردد. این موضوعی است که در اولویت کار ماست و پس از آن تشکیل پرونده مد نظرمان قرار دارد. در حال حاضر طی همین ایام بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این مبالغ در پی شکایت شاکیان به آنان بازگشت شده است.

رجبی همچنین از پلمپ آن دسته از واحد‌های صنفی که مرتکب تکرار تخلف شده‌اند نیز خبر داد و گفت: تعداد این واحد‌ها ۳۵ مورد است که بخشی از آن مربوط به مشهد می‌شود. باید توجه داشت در کل استان حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارد که ۱۲۰ هزار مورد آن در مشهد مستقر است. همچنین بیش از ۵۷۰۰ واحد تولیدی در استان ما فعالیت می‌کند، اما مجموع تخلف‌های همه این واحد‌ها به یک درصد هم نمی‌رسد. با این حال این مساله اهمیت دارد که بدانیم لازم است فضای بازار مشهد سالم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->