نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

بازگشت پدیده؛ رؤیا یا واقعیت!

  • کد خبر: ۱۵۷۳۷۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بازگشت پدیده؛ رؤیا یا واقعیت!
زمزمه‌های تیم‌داری دوباره مجموعه شهر رؤیایی پدیده در فوتبال چقدر صحت دارد؟

«یکی از اعضای هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز وعده احیای دوباره تیم فوتبال پدیده را داد.» این خبری بود که چند روز پیش به‌نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودرضا جواهری، عضو هیئت‌مدیره و مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات گروه شرکت‌های پدیده، منتشر شد. جواهری در این خبر اظهار کرده بود: «ما در سال ۱۳۹۲ توانستیم تیمی از دسته اول را تحویل بگیریم و با رکوردشکنی به لیگ‌برتر بیاوریم تا بعد از چهار سال خراسان را در لیگ‌برتر دارای نماینده کنیم.

باتوجه‌به حرکت جدید پدیده، دوباره این امر مهم فرهنگی را در دستورکار قرار خواهیم داد. امیدوارم با همراهی هیئت‌مدیره و شخص پهلوان، این خواسته بحق مردم فوتبال‌دوست استان به‌ویژه جوانان استان برای داشتن نماینده در لیگ‌برتر فوتبال را جامه عمل بپوشانیم.» حرف‌هایی که بارقه‌های امید را در دل هواداران فوتبال شهر کاشت. هوادارانی که بعد از نابودی آخرین تیم فوتبال شهرشان حالا با این خبر به آینده دل‌خوش‌اند.

درباره منبع خبر امیدوارکننده

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودرضا جواهری، منبع خبر امیدوارکننده برای فوتبال مشهد، کیست؟ این سؤالی است که شاید بعد از انتشار خبر ذهن بسیاری از هواداران فوتبال خراسان‌رضوی را درگیر کرده است. با این همه، جواهری نامی آشنا برای اهالی ورزش به‌ویژه فوتبال و فوتسال است که سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده است. مردی که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تیمی با نام «الشهید» داشت که بیشتر در رقابت‌های فوتسال جام رمضان به میدان می‌رفت.

جواهری در میانه‌های فصل حضور پدیده در لیگ دسته‌یک به‌عنوان معاون فرهنگی این باشگاه منصوب شد و به‌نقل کادرفنی آن زمان پدیده با برنامه‌های معنوی و فرهنگی خوبی که برای تیم داشت، در راه صعود پدیده به لیگ‌برتر کمک کرد. جواهری بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه پدیده افتاد و به شهرخودرو واگذار شد، از سمتش کنار رفت تا امروز که دوباره همراه با تیم مدیریتی سابق مجموعه پدیده به پروژه شهر رؤیایی پدیده بازگشته‌اند تا زمزمه‌های تیم‌داری دوباره این مجموعه بر سر زبان‌ها بیفتد.

بازگشت پدیده چقدر جدی است؟

بعد از مصاحبه جواهری، بسیاری از هواداران فوتبال‌دوست مشهدی درپی پاسخ به این سؤال برآمدند که خبر بازگشت پدیده به عرصه تیم‌داری چقدر جدی است. شنیده‌ها از منابع خبری حاکی از آن است که این مسئله با محسن پهلوان در میان گذاشته شده و قرار است در جلسه هیئت‌مدیره مجموعه پدیده که آخر هفته برگزار می‌شود، مطرح شود. خبری که خودش حاکی از چراغ سبز اعضای هیئت‌مدیره است و باید دید سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها چه کمکی برای به فعلیت رسیدن این انگیزه بالقوه انجام خواهند داد.

هوادار، خیبر و شاید گزینه‌های دیگر

با نابودی کامل شهرخودرو، حالا دیگر مشهد تیمی در هیچ‌یک از لیگ‌های برتر، دسته‌یک و دسته‌دوم ندارد. مسئله‌ای که موجب می‌شود شایعات مختلفی درباره خرید امتیاز تیم‌های لیگ‌برتر و لیگ‌یکی مطرح شود. چند گزینه دراین‌میان از سایر گزینه‌ها محتمل‌تر است. اگر پدیده بخواهد از لیگ‌برتر دوباره وارد کارزار فوتبال ایران شود، بهترین و شاید تنها گزینه می‌تواند تیم «هوادار» باشد.

تیمی که از همان ابتدا همواره به زمزمه‌های پیداشدن خریدار چراغ سبز نشان می‌داد و مدیرانش بدشان نمی‌آید اگر لازم شد، تیم را بفروشند و دوباره از لیگ‌های پایین‌تر شروع کنند. چنانچه حتی چند وقت پیش و با مطرح‌شدن قضیه تشکیل باشگاه مقاومت شهرداری مشهد، گفته می‌شد مشهدی‌ها با مدیران این باشگاه به توافق رسیده‌اند که اگر این باشگاه تشکیل شد، امتیاز تیم هوادار را در لیگ‌برتر بخرند و تیم به مشهد بیاید.

غیر از تیم لیگ‌برتری هوادار، در لیگ‌یک هم گزینه‌های خوبی وجود دارد که در صورت ورود جدی پدیده به عرصه تیم‌داری، می‌شود روی خرید آن‌ها حساب کرد. خیبر خرم‌آباد یکی از این تیم‌هاست که برگزاری دیدار‌های خانگی این تیم در ورزشگاه امام‌رضا (ع) در مشهد سبب شده است شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی مدیران این تیم برای آوردن هلدینگشان به مشهد و تیم‌داری از شهر امام هشتم در فصل آینده مطرح شود. مسئله‌ای که بعید نیست با تصمیم دوباره پدیده برای تیم‌داری، به خرید امتیاز این تیم منجر شود.

بی‌تیمی احیاکنندگان پدیده!

به فرض عبور مجموعه پدیده از جاده پرپیچ‌وخم بازگشت به فوتبال، مدیران این تیم می‌توانند برای احیای دوباره تیمشان، به احیاکنندگان سابق دل‌خوش باشند؛ زیرا هم اکبر میثاقیان و هم محمدرضا مهاجری این روز‌ها بی‌تیم هستند و می‌توانند در تشکیل تیم به این مجموعه کمک کنند. اکبر میثاقیان سال ۱۳۹۲ پدیده را از لیگ دسته‌یک به لیگ‌برتر آورد و محمدرضا مهاجری هم بعد از یک‌سال حضور مرزبان روی نیمکت این تیم، به‌مدت سه سال سکان هدایت مشهدی‌ها را به‌عهده داشت و در ثبات و شکل‌گیری یک پدیده قدرتمند نقشی بسزا داشت؛ مردانی که این روز‌ها با بی‌مهری فوتبال روبه‌رو شده‌اند و هر دو خانه‌نشین هستند.

میثاقیان بعد از نتایج درخشان در داماش، یک‌باره از سوی مدیران این تیم کنار گذاشته شد و مهاجری هم از نفت مسجدسلیمانی کنار گذاشته شد که بیش از آنکه گرفتار مسائل فنی باشد، اسیر حاشیه‌ها و بحران‌های خارج از زمین بود. باید دید با احیای دوباره پدیده شاهد بازگشت دوباره این گزینه‌ها به فوتبال مشهد خواهیم بود یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->