داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

آغاز تمرینات شادکام مشهد با حضور ستاره‌های مشهدی+ عکس

  • کد خبر: ۱۵۶۴۱۳
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
آغاز تمرینات شادکام مشهد با حضور ستاره‌های مشهدی+ عکس
تمرینات تیم شادکام مشهد با حضور ۲ ستاره فوتبال مشهد در سال ۱۴۰۲ آغاز شد‌.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تمرینات این تیم در سال جدید با حضور تمام بازیکنان و کادرفنی از روز گذشته آغاز شده‌است.
شاگردان خانی در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد تا آماده‌تر از همیشه برای رقم زدن سالی متفاوت وارد رقابت‌ها شوند.
اما ۲ خرید جذاب و پر سر و صدای شادکام سعید چاه‌جویی و حسین کیانی‌مقدم نیز در تمرین امروز حضور داشتند و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. نکته قابل توجه در تمرینات باشگاه، همدلی و ممارست ویژه بازیکنان شادکام مشهد در تمرینات است. آن‌ها هم‌قسم شده‌اند تا سال ۱۴۰۲ را برای فوتبال خراسان، تبدیل به سالی ویژه کنند، سالی با طعم صعود.
جو تمرین امروز با توجه به شروع سال جدید با نشاط بود و بازیکنان و کادرفنی به تبریک سال به یکدیگر پرداختند.
آمادگی بالای چاه‌جویی از نکات جالب توجه تمرین صبح بود که مورد تشویق کادرفنی و سایر بازیکنان قرار گرفت.
گفتنی است تیم فوتبال شادکام در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال ایران میهمان تیم نیکا پارس خواهدبود.

سعید چاهجویی، لژیونر باسابقه فوتبال مشهد و ایران که علاوه بر سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی، سال‌ها در لیگ تایلند به افتخارات متعددی دست یافته، از امروز در تمرینات تیم شادکام حضور یافت و پابه پای سایر بازیکنان تمرین کرد.
به جز چاهجویی، حسین کیانی‌مقدم بازیکن لیگ برتری فوتبال مشهد و ایران نیز زیر نظر سعید خانی به تمرین می‌پردازد و خود را برای یک بازگشت بزرگ به سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کند.

آغاز تمرینات شادکام مشهد با حضور ستاره‌های مشهدی+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->