چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد
سرخط خبرها

حکم اعدام برای عاملان تعرض به دختر جوان در تهران

  • کد خبر: ۱۵۷۵۲۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
  • ۲
حکم اعدام برای عاملان تعرض به دختر جوان در تهران
۲ قاچاقچی مواد مخدر به دختری تعرض کردند و او را با تهیه فیلم سیاه تهدید می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، دختر نوجوان که از ترس قاچاقچیان متجاوز سکوت کرده بود سکوتش را شکست و از آزار‌های آن‌ها گفت. دادگاه دو مرد متجاوز را به اعدام محکوم کرد.

متهمان ابتدا به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شدند، اما بررسی گوشی تلفن همراه آن‌ها نشان داد به یک دختر تجاوز و از او فیلمبرداری کرده‌اند.

یک سال قبل ماموران گشت پلیس به یک پژو ۲۰۶ که با سرعت زیاد در یکی از بزرگراه‌های غرب تهران در حرکت بود مشکوک شدند و به تعقیب او پرداختند. خودرو پس از تعقیب پلیسی متوقف شد و ماموران در بازرسی از آن مقدار زیادی شیشه مخدر کشف کردند و اشکان راننده ۲۵ ساله بازداشت شد.

ماموران در بازرسی گوشی موبایل او چند فیلم پیدا کردند که نشان می‌داد اشکان و دوستش در حال آزار یک دختر نوجوان هستند.

با کشف فیلم سیاه همدست اشکان به نام پژمان نیز بازداشت شد. در این میان دختر ۱۶ ساله‌ای به نام ندا به پلیس آگاهی رفت و از دو قاچاقچی شکایت کرد.

دختر نوجوان در تشریح شکایتش گفت: مدتی قبل در خیابان با پژمان آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستانه ما با هم شروع شد. آخرین بار او مرا به خانه اجاره‌ای خودش در غرب تهران دعوت کرد که به آنجا رفتم. اما آنجا با دوست او روبه‌رو شدم. آن‌ها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند و از من فیلم گرفتند. آن‌ها تهدیدم کرده بودند اگر به خواسته‌شان تن ندهم فیلم را پخش می‌کنند و آبرویم را می‌برند.

او ادامه داد: من وقتی شنیدم آن‌ها به خاطر حمل مواد مخدر بازداشت شده‌اند به پلیس آگاهی آمدم تا شکایت کنم. قبل از این از آن‌ها می‌ترسیدم.

با این شکایت پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود.

در این میان دو متهم به اتهام حمل شیشه در دادگاه انقلاب به ۴۰ سال زندان محکوم شدند. آن‌ها که از زندان به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شده بودند از خود دفاع کردند، ولی منکر اتهام تجاوز به عنف شدند.

در ابتدای جلسه ندا به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: من به خانه پژمان رفته بودم، اما او و دوستش بی‌رحمانه مرا آزار دادند و از من فیلم گرفتند. در فیلم مشخص است که من به آن‌ها التماس می‌کنم دست از سرم بردارند.

سپس دو متهم به دفاع پرداختند و مدعی شدند به زور دختر نوجوان را آزار نداده‌اند و ندا با میل خودش به آنجا رفته است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، دو متهم را به اعدام محکوم کردند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
اعدام حق مسلم آنها است اما قبل آن بایستی در بیابان کویر لوت در قرنطینه قرار گیرند و به راحتی جان ندهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
اعدام حق مسلم آنها است اما قبل آن بایستی در بیابان کویر لوت در قرنطینه قرار گیرند و به راحتی جان ندهند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->