سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

دولت فنلاند استعفا کرد

  • کد خبر: ۱۵۷۵۵۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
دولت فنلاند استعفا کرد
نخست‌وزیر فنلاند در پی انتخابات پارلمانی جدید این کشور، استعفای کابینه خود را به رئیس‌جمهور تحویل داد که مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتخابات پارلمانی اخیر فنلاند، دولت «سانا مارین» نخست‌وزیر فنلاند رسماً استعفای خود را به «سائولی واینامو نینیسته» رئیس‌جمهور این کشور اروپایی که به تازگی به ناتو پیوسته است، ارائه داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، دفتر ریاست‌جمهوری فنلاند در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس هفتاد و ششمین دولت فنلاند استعفای کابینه خود را به رئیس‌جمهور این کشور تسلیم کرد.

دفتر ریاست‌جمهوری فنلاند در بیانیه‌ای در این خصوص توضیح داد: «امروز ۶ آوریل ۲۰۲۳، سانا مارین نخست‌وزیر (فنلاند) استعفای دولت خود را به سائولی واینامو نینیسته در "مانتین‌می" (دفتر ریاست‌جمهوری) تحویل داد. رئیس‌جمهور درخواست استعفا را پذیرفت و از او خواست تا زمان انتصاب دولت جدید، روی کار بماند».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->