ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

حقوقی که دیر شد و وزیری که زود رفت!

  • کد خبر: ۱۵۷۷۴۴
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
حقوقی که دیر شد و وزیری که زود رفت!
همان طور که در جریان هستید تأخیر در پرداخت حقوق معلمان آن قدر به درازا کشید که وزیر مربوط کوتاه آمد و از نشستن روی صندلی وزارتخانه استعفا داد.

همان طور که در جریان هستید تأخیر در پرداخت حقوق معلمان آن قدر به درازا کشید که وزیر مربوط کوتاه آمد و از نشستن روی صندلی وزارتخانه استعفا داد. در این باره ذکر چند نکته ضروری است:

نکته اول؛ اینکه معلمان بر خلاف برخی مدیران که حقوق نجومی می‌گیرند، یک حقوق میکروسکوپی دریافت می‌کنند و بنابراین این یکی دو ماه تأخیر در پرداخت این یک ذره حقوق ارزش آن را ندارد که مسئولی آن هم در حد و اندازه یک وزیر بخواهد استعفا دهد و همین که چند روز پیش، رئیس دفتر وزیر آموزش و پرورش برکنار شد، در ازای دیر شدن این یک ذره حقوق کافی بود.

نکته دوم؛ اینکه مگر همین معلمان نبودند که موضوع انشایشان این بود: علم بهتر است یا ثروت؟ آن وقت اگر کسی در همان انشا برخلاف جو حاکم کلاس این طور می‌نوشت که مطمئنا پول بهتر است، قطعا نمره کمتری نصیبش می‌شد و این یعنی خود معلمان هم به پول و ثروت علاقه‌ای ندارند؛ بنابراین ما حتی به وزیر جدید پیشنهاد می‌کنیم که حقوق آن‌ها به جای اینکه ماهانه و دوازده بار در سال واریز شود کلا سالی دو بار و فقط هم مصادف با امتحانات پایان ترم اول و پایان ترم دوم پرداخت شود.

نکته سوم؛ اینکه بعضی‌ها هم مدعی بودند علت این بی برنامگی‌ها در پرداخت حقوق‌ها به خاطر این است که برخی مدیران به کار گماشته شده در وزارت آموزش و پرورش تا قبل از این در هیچ کدام از زیرمجموعه‌های وزارت آموزش و پرورش حضور نداشته اند. این ادعا هم کاملا مردود است، چون بر همگان واضح و مبرهن است که تمام معاونان وزیر حداقل دوازده سال حضور در زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش را داشته اند، یعنی از کلاس اول ابتدایی تا سال آخر دبیرستان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->