امباپه: من پاریسی هستم!

  • کد خبر: ۱۵۸۵۶۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
امباپه: من پاریسی هستم!
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید تصمیمی برای ترک این باشگاه در آینده نزدیک ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعات زیادی در چند ماه اخیر درباره علاقه امباپه به ترک پاری سن ژرمن و پشیمانی او از رد پیشنهاد رئال مادرید به گوش می‌رسید.
بسیاری حتی معتقد بودند که این بازیکن قصد دارد در پایان فصل جاری از پی اس جی جدا شود و امیدوار است که بتواند پیراهن رئال مادرید را برای فصل آینده به تن کند تا تجربه جدیدی را به دست آورد.
این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه فرانسوی شده بود که در طول این مدت به هر شکل ممکن احتمال جدایی این مهاجم را تکذیب کرده و مدعی شده بودند که او تا پایان مهلت قراردادش از پی اس جی جدا نخواهد شد.
اما حالا به نظر می‌رسد که خود امباپه هم از این وضعیت خسته شده و تصمیم گرفته است که به حضورش در ورزشگاه پارک دو پرنس ادامه دهد و شایعات مربوط به این موضوع را رد کند.
او در گفتگو با فرانس سه در این باره اظهار داشت: «قدم بعدی چیست؟ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. من تا به حال به فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی و یک هشتم رسیده‎‌ام؛ بنابراین تمامی دستاورد‌ها به جز قهرمانی را تجربه کردم. این تمام چیزی است که به آن نیاز دارم. دوست دارم کجا به این جام برسم؟ در پاریس. من پاریسی هستم و با این باشگاه قرارداد دارم؛ بنابراین پاسخم این است که دوست دارم در پاریس به این قهرمانی دست پیدا کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->