پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پی جان‌باختن پاکبان مشهدی آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی مشهد هم‌زمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، قیام ۱۵خرداد و برگزاری دعای عرفه ۱۴۰۴ بی‌احتیاطی راننده منجر به فوت یک پاکبان مشهدی در پیاده‌رو شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت شهردار مشهد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد امضای تفاهم نامه تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار خاص در مشهد «نهضت آسفالت» در مشهد | تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد خیابان ثامن‌الائمه (ع) مشهد تعریض می‌شود قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴) ۱۱ پروژه در بوستان جهانشهر مشهد در حال اجراست آماده‌سازی فضای شهر مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره)
سرخط خبرها

شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی ما بر این است که در سال جدید مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامه‌های سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکرد‌های جدید نیز تعریف می‌کنیم.

وی با اشاره به ادامه برگزاری نشست‌های پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شورا‌ها با یک برنامه‌ریزی جدید، رویکرد‌های نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.

شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخش‌های مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود می‌دانیم و سعی ما بر این بوده که آن‌ها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال می‌کنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشست‌های ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکه‌های مجازی نمایش داده شد.

شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آن‌ها، آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر است.

وی با اشاره به امکان بهره‌گیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیش‌بینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->