تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم اعلام اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی در سیستان‌وبلوچستان (۹ تیر ۱۴۰۳) شرایط دومرحله‌ای‌شدن انتخابات چیست؟ انتخابات «به احتمال بسیار زیاد» به دور دوم کشیده می‌شود | گمانه‌زنی درباره دو نامزد مرحله دوم نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد + تعداد آرای هر کاندیدا + فیلم
سرخط خبرها

برگزاری دادگاه علنی نمادین برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر: ۱۵۸۷۲۴
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
برگزاری دادگاه علنی نمادین برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: امروز تعدادی از وکلا به نمایندگی از وکلای مرکز لایحه‌ای را قرائت می‌کنند که تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن عبدلیان پور گفت: سال گذشته در روز قدس برنامه‌ای را آغاز کردیم و در ادامه آن امروز کار ویژه‌ای را انجام و به برگزاری یک دادگاه علنی نمادین محکومیت اقدامات غیر بشردوستانه رژیم صهیونیستی که در نزد همه آزادیخواهان جهان مذموم است، پرداختیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: اقدام امروز مرکز وکلا در راهپیمایی روز قدس برگزاری دادگاه علنی نمادین برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس وصدور کیفر خواست علیه آن و قرائت آن برای راهپیمایان عزیزی است که میزبان آن‌ها هستیم است.

وی در مورد برگزاری این دادگاه علنی افزود: تعدادی از وکلا به نمایندگی از وکلای مرکز شکواییه‌ای را قرائت می‌کنند که تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه  با بیان اینکه این اقدام در راستای جهاد تبیین انجام می‌شود، گفت: این کار توسط وکلای مرکز انجام می‌شود و یک سنگ بنای خوب است که این دادگاه را به صورت حقیقی و واقعی در آینده بسیار نزدیک برگزار کنیم چرا که شک نداریم و این وعده الهی است که ستمگر نابود می‌شود.

عبدلیان پور با بیان اینکه جامعه حقوقدانان کشور جامعه فرهیختگان است و نسبت به این موضوعات حساسیت بالایی دارد گفت: حمایت از مستضعفان عالم وظیفه شرعی و ملی ما است حمایت از ستمدیدگان کار ویژه و مهمی است که در آینده بسیار نزدیک همانطور که مقام معظم رهبری گفتند نابودی این رژیم کودک کش را خواهیم دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->