پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

شرط نمایندگان برای موافقت با لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها

  • کد خبر: ۱۵۹۰۶۶
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
  • ۱
شرط نمایندگان برای موافقت با لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، شرط نمایندگان با لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها را منوط بر این دانست که تصویب آن باعث افزایش ساعات سایر روز‌های کاری کارمندان نشود به نحوی که به خانواده‌هایشان آسیب برساند.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس گودرزی در رابطه با زمان بررسی لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها و روند بررسی آن در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: بررسی لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر تصویب این لایحه باعث افزایش ساعات سایر روز‌های کاری کارمندان نشود به نحوی که به خانواده‌هایشان آسیب برساند در این صورت به نظر می‌رسد که مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با تصویب این لایحه، کارمندان در پایان هفته ۲ روز فرصت خواهند داشت تا به مسائل شخصی و خانوادگی خود برسند همچنین شرایطی فراهم خواهد شد تا خانواده‌ها ساعات بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند.

این نماینده مردم در مجلس، یادآور شد: البته این لایحه مخالفان و موافقانی دارد بنابراین در زمان بررسی آن در جلسه کمیسیون حتما نقطه‌نظرات آن‌ها شنیده خواهد شد و در نهایت طبعا پس از بررسی در کمیسیون در دستورکار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طبق گزارشات مردمی در حوزه‌های انتخابیه و مراوداتی که با اقشار مختلف جامعه داشته‌ایم به نظر می‌رسد که اکثرا موافق با تصویب این لایحه باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
0
با سلام خیلی عالی پس کی میخواین اجراش کنید نمایندگان که یکسرع تعطیلن اصلا فرصت میکنن به این مسله فکر کنن خودشون خانواده دارن ما نداریم
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->