«زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای «رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
سرخط خبرها

گلایه کارگردان فیلم کمدی «فسیل» از موضع برخی مدیران تلویزیون

  • کد خبر: ۱۵۹۴۰۹
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
گلایه کارگردان فیلم کمدی «فسیل» از موضع برخی مدیران تلویزیون
کارگردان فیلم سینمایی «فسیل» که از اواخر اسفند روی پرده رفته، از عدم پخش تیزر‌های فیلمش در تلویزیونن گلایه کرده و گفته مگر این فیلم‌ها در آمریکا ساخته شده که امکان تبلیغش از تلویزیون وجود ندارد؟

به گزارش شهرآرانیوز، کریم امینی کارگردان «فسیل» که درحال حاضر به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران بهار نام گرفته، از موضع‌گیری تلویزیون نسبت به فیلم‌های اکران گلایه کرده است.

امینی از مدیران تلویزیون پرسیده: «چطور ما فیلمی را در سینمای ایران تولید و اکران می‌کنیم که در تلویزیون امکان تبلیغ ندارد! سال‌هاست که این سوال در ذهن من است. مگر ما در آمریکا فیلم می‌سازیم که امکان پخش تیزر آن از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نیست؟ انگار تلویزیون یک جزیره و ایالت مستقل است که قوانین خاص خودش را دارد. بالاخره همه ما زیر یک چتر داریم زندگی می‌کنیم و مگر می‌شود هر کسی ساز خودش را بزند؟»

او توضیح داده که فقط یکبار اسم فیلمش را از تلویزیون شنیده و غیر از آن هیچ حمایتی از این فیلم نشده: «فیلم «فسیل» بدون تبلیغ توانسته به خوبی فروش داشته باشد. تنها یک بار در اخبار شبانه تلویزیون شنیدم که نام فیلم من را بردند و از همینجا بابت همان هم تشکر می‌کنم! باور کنید در شرایط فعلی تبلیغ فیلم من در تلویزیون آورده‌ای برای من یا تهیه‌کننده به همراه ندارد، بلکه بیشتر به نفع خود تلویزیون است.»

کارگردان «فسیل» از نگاه منفی تلویزیون به سینما گلایه کرده و گفته: «چرا اینقدر نگاه منفی نسبت به سینما دارند. بالاخره این فیلم مجوز‌های لازم را گرفته و در حال حاضر هم با استقبال مواجه است. چرا نباید تیزر آن از تلویزیون پخش شود؟ چرا شرایط به گونه‌ای شده است که خیلی از تهیه‌کنندگان سینما دیگر حتی به سمت تلویزیون هم نمی‌روند؟»

فیلم «فسیل» از ۲۵ اسفند اکران شده و درحال حاضر ۶۰ میلیارد تومان فروخته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->