سرخط خبرها

رئال شمشیرش را برای بارسا از رو بست

  • کد خبر: ۱۵۹۵۱۳
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
رئال شمشیرش را برای بارسا از رو بست
عصبانیت رئال مادرید از اظهارات خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، باعث شده که آن‌ها روی قول و قرار قدیمی پا بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، اظهارات روز گذشته لاپورتا در نشست خبری مربوط به پرونده انکریز نگریرا باعث ناراحتی شدید مدیران رئال مادرید شده است.
رییس باشگاه بارسلونا در این نشست خبری مدعی شد که رئال مادرید حق دخالت در این پرونده را نداشته، چون همیشه تیم محبوب داوران بوده و در طی سال‌های اخیر بار‌ها آسیب جدی به فوتبال وارد کرده است. او همچنین از عبارت «تیم حکومتی» برای اشاره به این باشگاه نام برد.
این اظهارات و موضع تند لاپورتا علیه رئال به هیچ وجه به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامده و صفحات رسمی رئال شب گذشته با انتشار ویدیویی به شرح روابط بارسا با ژنرال فرانکو پرداختند و پاسخ سنگینی به صحبت‌های او دادند.
روزنامه مارکا که پیش از این مدعی شده بود انتشار این ویدیو پاسخ آخر رئال به بارسا نیست و آن‌ها برنامه‌های دیگری را هم در نظر دارند، حالا از تصمیم جنجالی‌تر این باشگاه پرده برداشته است.
به گفته این روزنامه اسپانیایی، رئال مادرید قصد دارد به آتش‌بسی که میان این دو باشگاه وجود داشت و باعث می‌شد آن‌ها به دنبال جذب بازیکنان یکدیگر نباشند پایان دهد و از این پس مانند یک باشگاه عادی در بازار نقل و انتقالات با آن‌ها برخورد خواهد کرد و برای جذب بازیکنان این تیم نیز تلاش می‌کند.
گفته می‌شود که بسیاری از بازیکنان آکادمی بارسا در گذشته به واسطه مدیر برنامه‌هایشان با رئال تماس گرفته و به دنبال پیوستن به این تیم بودند، اما تمامی آن‌ها به خاطر رابطه دو باشگاه نادیده گرفته شدند. حالا شرایط فرق کرده و رئال قصد دارد روند دیگری را در پیش بگیرد.
به نظر می‌رسد که اظهارات لاپورتا آتش خشم فلورنتینو پرز و دیگر مدیران رئال را شعله‌ور کرده و روز‌های پر تنشی برای هر دو باشگاه در پیش خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->