رشد فروش سینما با پایان تجاوز اسرائیل به خاک ایران + جدول فروش نوید محمدزاده حساب اینستاگرامی خود را حذف کرد + عکس رویدادی برای ظهور استعدادها | گزارشی از اولین پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد +فیلم اثر متفاوت محمود آزادنیا نقاش مشهدی برای ایران + عکس فراخوان جشنواره تئاتر اقتباس منتشر شد اجرای سوگوارانه حامد همایون در «خیمۀ هنر» سرنوشت فصل دوم سریال «وحشی» در هاله‌ای از ابهام حضور سلبریتی‌ها در هیئت‌های عزاداری محرم + عکس کتاب «میشل عزیز» منتشر شد سریال «زنجیره» در راه نمایش خانگی تاریخ اکران فیلم «زن و بچه» سعید روستایی تغییر کرد فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روز‌های عزای سالار شهیدان (ع) (۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) + زمان پخش تولید ۷ مستند جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در مرکز نهضت جواد قارایی: «اینترنشنال» زبان کثیف رژیم اسرائیل است از پایین‌خیابان تا محرم | مستند‌هایی برای زنده‌نگه‌داشتن حافظه شهری مشهد محسن چاوشی، علاج، دغدغه وطن و ادعایی که بی‌پاسخ نماند
سرخط خبرها

«زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پربیننده‌های تلویزیون

  • کد خبر: ۱۶۱۶۲۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
«زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پربیننده‌های تلویزیون
نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما نشان می‌دهد که در رمضان ۱۴۰۲، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده درصدر و برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های سیما در رمضان ۱۴۰۲، نشان می‌دهد ۴۱.۱ درصد مردم، مخاطب برنامه‌های افطار و ۲۲ درصد، مخاطب برنامه‌های سحر تلویزیون بودند. این درصد‌ها سال گذشته به ترتیب ۲۶.۶ و ۱۷.۴ بوده است که نشان از رشد بینندگان دارد.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده و ۹۱.۳ درصد رضایت زیاد، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار گرفت. فصل سوم این برنامه که در ماه رمضان سال گذشته پخش شده بود ۱۴ درصد بیننده را از آن خود کرده بود.

برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت. ویژه برنامه‌های افطاری مراکز استانی هم با ۱۲.۶ درصد در رتبه بعدی جای گرفت.

از میان برنامه‌های سحر سیما نیز، ویژه برنامه‌های استانی با ۹.۹ درصد مخاطب در صدر قرار گرفت. برنامه «ماه من» از شبکه سه سیما با ۹.۴ درصد و «ماه خدا» از شبکه یک سیما با ۶.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر همین اساس، ۳۲.۸ درصد از مخاطبان بیننده برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما بوده اند که ۱۶.۳ درصد ترتیل خوانی‌ها را از شبکه سه پیگیری کرده اند. ۳۱.۶ درصد مخاطبان نیز شاهد سخنرانی‌های مذهبی سیما بوده‌اند که شبکه سه با ۱۶.۲ درصد بیشترین میزبان این بینندگان بوده است.

برنامه‌های مناجات خوانی (ادعیه‌خوانی) پخش شده از تلویزیون نیز پذیرای ۳۲.۲ درصد از مخاطبان بوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->