۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم شیرازی پیام تبریک رهبر انقلاب به مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند
سرخط خبرها

اردوغان نسبت به عقاید مخالفانش، هشدار داد

  • کد خبر: ۱۶۱۶۷۷
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
اردوغان نسبت به عقاید مخالفانش، هشدار داد
رئیس جمهور ترکیه هشدار داد ملت این کشور باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس‌بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه تاکید کرد که ملت ترکیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آتی که قرار است روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) برگزار شود، سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد.

وی که در جریان کنفرانسی که اتحادیه‌های کارگری سازمان‌دهی کرده بودند، سخنرانی می‌کرد گفت: «ملت در برابر دو گزینه قرار دارد نخست رای دادن به نفع دستاورد‌های بزرگی که طی ۲۱ سال گذشته حاصل شده یا رای دادن به نفع کسانی که به دنبال ایجاد فتنه، فساد و گسستگی در میان علوی‌ها، سنی‌ها و ... هستند».

اردوغان تاکید کرد: «خانواده چیزی مقدسی برای ما بوده، اما مخالفان از همجنس بازان حمایت می‌کنند و تا کنون نیز هیچ انتقادی از آن‌ها انجام نشده و به همین دلیل است که همجنس بازان از آن‌ها حمایت می‌کنند و ملت بایدتصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند».

رئیس جمهور ترکیه روز شنبه گذشته نیز گفت که این کشور از تهدیدات و گروه‌های ترویستی هراسی نداشته و به مبارزه به آن‌ها ادامه خواهد داد.

وی که این سخنان را در شهر ازمیر مطرح می‌کرد، افزود: «با حمایت ملتمان، دستاورد‌های بزرگی در زمینه دموکراسی و رشد بدست آورده و به مسیر خود ادامه خواهیم داد».

رئیس جمهور ترکیه گفت: «دستاورد‌های بزرگی طی ۲۰ سال گذشته به دست آورده و هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور را به عقب بازگردانند».

انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه قرار است در ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در ترکیه برگزار شود. انتخابات خارج از ترکیه نیز روز پنج‌شنبه هفته گذشته (ششم اردیبهشت) برگزار شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->