چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

بلینگام در یک قدمی رئال

  • کد خبر: ۱۶۲۰۶۸
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
بلینگام در یک قدمی رئال
مارکا امروز خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئال مادرید در آستانه نهایی کردن انتقال جود بلینگام برای فصل آینده است. پس از ماه‌ها کار در سایه، باشگاه مادریدی در رقابت نزدیک با لیورپول و سیتی حالا بی‌رقیب و تنها مانده است. انگلیسی‌ها پول بسیار بیشتری پرداخت می‌کردند، اما در حال حاضر رئال مادرید با خیالی آسوده از این که می‌داند این فوتبالیست تصمیم گرفته در سانتیاگو برنابئو بازی کند، روی نهایی کردن برخی جزئیات باقی مانده از قرارداد، در حال کار کردن است. لیورپول و سیتی این را می‌دانند و به همین دلیل قبلا کنار کشیده‌اند. در واقع بلینگام اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از فصل بعد با قراردادی تا سال ۲۰۲۹ برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

توافق با دورتموند

بروسیا دورتموند از مدت‌ها پیش می‌داند که ستاره انگلیسی در تابستان پیش رو جدا خواهد شد و با رئال مادرید در مورد رقم نهایی این انتقال وارد مذاکره شد. بیلد گزارش می‌دهد که دورتموند ۱۴۰ میلیون طلب می‌کند و رئال انتظار دارد انتقال را با مبلغ کمی کمتر یعنی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون نهایی کند. به نظر نمی‌رسد در توافق با باشگاه آلمانی، یک باشگاه دوست، عقب‌گردی را شاهد باشیم و کم و بیش همین اتفاق برای بازیکن نیز می‌افتد. توافق با او از قبل در مسیر درستی قرار گرفته است.
رئال مادرید مجبور بود با پیشنهادات سرگیجه‌آور سیتی و لیورپول مبارزه کند که به بلینگام دستمزد بسیار بیشتری پیشنهاد داده بودند. منابعی نزدیک به رئال مادرید در ابتدای سال اطمینان دادند که اگر برای بلینگام پول مهم باشد، او به مادرید نخواهد آمد. روش رئال در مورد جذب شوامنی و کاماوینگا با بلینگام نیز کارساز بود و او در نهایت باشگاهی را انتخاب کرد که از نظر نقل و انتقالات به جوانان اولویت بیشتری می‌دهد و در یک دهه گذشته با مشت آهنین خود بر لیگ قهرمانان اروپا مسلط شده است، رقابتی که همه رویای برنده شدن در آن را دارند.

جواهر بازار

اگرچه این انتقال هنوز بسته نشده، اما نقشه راهی که مادرید در نظر دارد این است که بازیکن بتواند در یک ماه پیش رو قراردادش را امضا کند. رئال نمی‌خواهد مذاکرات را طولانی کند، قراردادی که بدون شک اصلی‌ترین قرارداد تابستانی باشگاه خواهد بود. در حال حاضر، بلینگام جواهر بازار اروپاست و مادرید در شرف ربودن آن است.
بلینگام با پرداخت ۲۵ میلیون یورو در سال ۲۰۲۰ از بیرمنگام به بروسیا آمد. در آن زمان او فقط یک بازیکن آینده‌دار بود، اما زردپوشان معمولا در شرط‌بندی‌های خود شکست نمی‌خورند. همان‌طور که در مورد هالند اتفاق افتاد، بلینگام ارزش خود را چند برابر کرد و دورتموند او را چهار یا پنج برابر بیشتر خواهد فروخت.
برای بسته شدن عملیات و تایید رسمی انتقال، همچنان باید منتظر ماند، بله، تا بوندسلیگا به پایان برسد. بروسیا می‌تواند ده سال بعد بار دیگر قهرمان این رقابت‌ها شود. تیم بلینگام به فاصله چهار بازی مانده به پایان، یک امتیاز کمتر از بایرن دارد، بنابراین برای باشگاه و بازیکن مهم این است که فعلا روی این مسئله تمرکز کنند. بلینگام با ۱۱ گل و ۷ پاس گل در ۴۰ بازی، برجسته‌ترین بازیکن بروسیا است و می‌خواهد قبل از جدایی تاریخ‌ساز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->