نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

حمایت پاری سن ژرمن از مسی

  • کد خبر: ۱۶۲۱۹۱
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
حمایت پاری سن ژرمن از مسی
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به تجمع هواداران این تیم برابر باشگاه و شعار علیه مسی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، واکنش به سفر جنجالی لیونل مسی به عربستان همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به هواداران پاری‌سن‌ژرمن رسید تا علیه او تجمع کنند.
هواداران افراطی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن جلوی این باشگاه تجمع کردند و علیه مسی شعار سر دادند. هواداران پاری‌سن‌ژرمن با شعار «از مزدوران خسته شدیم، مسی را اخراج کنید» اعتراض خود را به سفر غیر قانونی مسی به عربستان نشان دادند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه‌ای رسما به این رفتار هواداران افراطی خود واکنش نشان داد. در بیانیه این باشگاه پاریسی آمده است: به شدت چنین رفتاری را محکوم می‌کنیم. چنین رفتار‌های زشتی از تعداد افراد اندکی قابل پذیرش نیست. اختلاف با یک بازیکن هر چقدر هم شدید باشد نمی‌توان چنین رفتار‌هایی را توجیه کرد. باشگاه حمایت کامل خود را از بازیکنان و کادر فنی‌اش در برابر چنین رفتار‌های زشت اعلام می‌دارد.
لیونل مسی بعد از شکست برابر لوریان، فرانسه را ترک کرد و در سفری برنامه‌ریزی شده راهی عربستان شد. این سفر مسی بدون هماهنگی با سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و مدیر ورزشی باشگاه بود و اعتراض بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشت.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیرضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت. مسی در این دو هفته محرومیت نه می‌تواند در تمرین حضور یابد و نه در بازی‌های تیم شرکت کند؛ تا جایی که حتی حقوق او هم پرداخت نخواهد شد تا این‌گونه جریمه شود.
مسی روز‌های خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند و انتقاد‌ها از او بعد از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالا گرفته است. با این شرایطی که مسی دارد بسیار بعید است که قراردادش با تیم پاریسی تمدید شود. از لیگ عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->