سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ ابر بارانش گرفته

  • کد خبر: ۱۶۳۱۰
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ ابر بارانش گرفته
با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی و تهیه کنندگی «مجید برزگر» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.
فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» چهارمین فیلم بلند مجید برزگر در مقام کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال نمایش داده می‌شود، وی پیش از فیلم‌هایی نظیر «یک شهروند کاملاً معمولی»، «پرویز»، «فصل باران‌های موسمی» و ... را کارگردانی کرده بود، که در زمان خود با نقد‌های مثبتی روبرو شد و می‌توان گفت «پرویز» از بهترین‌های این کارگردان است.

این کارگردان ۴۷ ساله آخرین بار در سال ۱۳۹۳ با فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» در جشنواره فیلم فجر حاضر بود و پس از آن مدتی را به فعالیت در حوزه تهیه‌کنندگی پرداخت.
 
داستان فیلم

داستان فیلم در مورد یک پرستار است و سعی دارد بیماران خود را آرام کند، حتی آن‌هایی که امیدی به زنده ماندنشان نیست و دیر یا زود جان به جان آفرین تسلیم می‌کنند و در خلاصه داستان «ابر بارانش گرفته» آمده است: سارا، پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک میکند تا آرام شوند، حتی آن‌ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست و …
 
عوامل این فیلم عبارتند از:
 
تهیه کننده و کارگردان: مجید برزگر

نویسندگان: مجید برزگر و آرمان خوانساریان

مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی

تدوین: حمیدرضا برزگر

گروه فیلمبرداری: احسان باقری، سید میلاد ملکوتی، حسین شباهنگ و رضا محمدی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->