اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آغاز پویش بزرگ «شهر بیست» ویژه طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت‌های نقدی مؤدیان شهرداری که از ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند صورت می‌پذیرد، گفت: این تخفیف را بهانه‌ای برای دعوت شهروندان به مشارکت در ساخت شهر دیدیم. زیرا شهروندی که به پیرامونش نگاه کند، متوجه تغییرات می‌شود و زمانی که به شهر خود احساس تعلق خاطر کند، دعوت ما را برای ساختن شهر پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه در دنیای فراگیر رسانه‌ای امروز ذائقه مخاطب عوض شده است، افزود: مخاطب، دیگر با فرم و محتوای همیشگی حاکم بر اطلاع‌رسانی‌های شهری ارتباط برقرار نمی‌کند و وظیفه ما به عنوان روابط عمومی تغییر رویکرد تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ازاین‌رو با عبور از قالب‌های کلیشه‌ای و سنتی و استفاده از فرم‌های متفاوت و تنظیم محتوای اطلاع‌رسانی متناسب با ذائقه مخاطب، سعی می‌کنیم با زبانی که شایسته شهروندان است با آنان گفتگو کنیم، زیرا معتقدیم گفتگو و تعامل مناسب بین مدیریت شهری و شهروندان است که به توسعه شهر کمک می‌کند.
مشاور شهردار مشهد در ادامه درباره ابعاد پویش «شهر بیست» اظهار کرد: این پویش با شعار «شهر بیست را با هم می‌سازیم» دریچه گفتگو و تعامل با شهروندان را باز می‌کند و به همین منظور با معرفی اقدامات و دستاورد‌های مدیریت شهری در دوره پنجم نظیر توسعه فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و... که برای مردم ملموس و آشناست، آنان را به مشارکت در توسعه و ساختن شهر دعوت می‌کند. عدد ۲۰ نیز از سویی معرف میزان تخفیف لحاظ‌شده برای بدهی‌های جاری و معوق ساختمانی و عوارض شهرداری طبق مصوبه شورای شهر است و از سوی دیگر با توجه به بار معنایی آن در فرهنگ ما، در هویت بصری این پویش با استفاده از بی‌شمار نقاط رنگی و به عنوان نماد مشارکت اقشار مختلف در ساختن یک شهر بیست، طراحی شده است.
اقتناعی با اشاره به اینکه «شهر بیست» صرفا یک پویش محیطی نیست و در قالب‌ها و درگاه‌های متنوعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، تأکید کرد: در مسیری که برای گفتگو و تعامل با شهروندان آغاز کرده‌ایم، از دریافت نظرات کارشناسان و نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ برای طراحی پویش‌های آتی با همین رویکرد استقبال می‌کنیم و علاوه بر راه‌های ارتباطی مرسوم، نقطه نظرات ایشان را از طریق هشتک شهربیست (#شهربیست) در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->