حضور ۵۰۰۰ زائر پیاده در مشهد برای عزاداری عاشورای حسینی هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار گرفت (۱۵ تیر ۱۴۰۴) استقرار ۶ جایگاه ارزاق عمومی و ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیمه سوزان در مشهد کجا بریم؟ تل‌آویو به دنبال جایگزینی برای فرودگاه بن‌گوریون هوای کلانشهر مشهد، همچنان «ناسالم» (۱۴ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: مشهدالرضا(ع) آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مشهد آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است | خدمات شهری در آماده‌باش کامل افزایش سرویس‌دهی خط ۳ مترو مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) ویدئو| تصاویر تکمیلی از لحظه تکان دهنده اصابت پرتابه های رژیم صهیونیستی در تجریش تهران افزایش ساعات ارائه خدمات در پارکینگ‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی حجره‌های بازار رضا‌ (ع) مشهد همچنان میزبان یک پیشه تاریخی است | گل کاشتن روی مخمل‌های محرمی تمهیدات ترافیکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) تعطیلی اماکن ورزشی شهرداری مشهد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی زنگنه: APA باید جنایات اسرائیل را محکوم کند الجزیره نوشت: حملات به ایران اشتباهی راهبردی بود پنتاگون: نیرویی در خاورمیانه جابه‌جا نمی‌کنیم سرویس‌دهی رایگان خطوط اتوبوس منتهی به حرم امام‌رضا(ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز «بسیار ناسالم» است (۱۲ تیر ۱۴۰۴) هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به دشمنان (۱۱ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آغاز پویش بزرگ «شهر بیست» ویژه طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت‌های نقدی مؤدیان شهرداری که از ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند صورت می‌پذیرد، گفت: این تخفیف را بهانه‌ای برای دعوت شهروندان به مشارکت در ساخت شهر دیدیم. زیرا شهروندی که به پیرامونش نگاه کند، متوجه تغییرات می‌شود و زمانی که به شهر خود احساس تعلق خاطر کند، دعوت ما را برای ساختن شهر پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه در دنیای فراگیر رسانه‌ای امروز ذائقه مخاطب عوض شده است، افزود: مخاطب، دیگر با فرم و محتوای همیشگی حاکم بر اطلاع‌رسانی‌های شهری ارتباط برقرار نمی‌کند و وظیفه ما به عنوان روابط عمومی تغییر رویکرد تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ازاین‌رو با عبور از قالب‌های کلیشه‌ای و سنتی و استفاده از فرم‌های متفاوت و تنظیم محتوای اطلاع‌رسانی متناسب با ذائقه مخاطب، سعی می‌کنیم با زبانی که شایسته شهروندان است با آنان گفتگو کنیم، زیرا معتقدیم گفتگو و تعامل مناسب بین مدیریت شهری و شهروندان است که به توسعه شهر کمک می‌کند.
مشاور شهردار مشهد در ادامه درباره ابعاد پویش «شهر بیست» اظهار کرد: این پویش با شعار «شهر بیست را با هم می‌سازیم» دریچه گفتگو و تعامل با شهروندان را باز می‌کند و به همین منظور با معرفی اقدامات و دستاورد‌های مدیریت شهری در دوره پنجم نظیر توسعه فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و... که برای مردم ملموس و آشناست، آنان را به مشارکت در توسعه و ساختن شهر دعوت می‌کند. عدد ۲۰ نیز از سویی معرف میزان تخفیف لحاظ‌شده برای بدهی‌های جاری و معوق ساختمانی و عوارض شهرداری طبق مصوبه شورای شهر است و از سوی دیگر با توجه به بار معنایی آن در فرهنگ ما، در هویت بصری این پویش با استفاده از بی‌شمار نقاط رنگی و به عنوان نماد مشارکت اقشار مختلف در ساختن یک شهر بیست، طراحی شده است.
اقتناعی با اشاره به اینکه «شهر بیست» صرفا یک پویش محیطی نیست و در قالب‌ها و درگاه‌های متنوعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، تأکید کرد: در مسیری که برای گفتگو و تعامل با شهروندان آغاز کرده‌ایم، از دریافت نظرات کارشناسان و نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ برای طراحی پویش‌های آتی با همین رویکرد استقبال می‌کنیم و علاوه بر راه‌های ارتباطی مرسوم، نقطه نظرات ایشان را از طریق هشتک شهربیست (#شهربیست) در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->