شهردار مشهد: آماده‌باش ۶۶۰۰ نیروی شهرداری مشهد در موج جدید سرما| همه زیرساخت‌های شهری در آماده‌باش کامل هستند+ویدئو افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست‌فروش‌های جاده‌ بهشت‌رضا(ع) مشهد آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴
سرخط خبرها

طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آغاز پویش بزرگ «شهر بیست» ویژه طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت‌های نقدی مؤدیان شهرداری که از ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند صورت می‌پذیرد، گفت: این تخفیف را بهانه‌ای برای دعوت شهروندان به مشارکت در ساخت شهر دیدیم. زیرا شهروندی که به پیرامونش نگاه کند، متوجه تغییرات می‌شود و زمانی که به شهر خود احساس تعلق خاطر کند، دعوت ما را برای ساختن شهر پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه در دنیای فراگیر رسانه‌ای امروز ذائقه مخاطب عوض شده است، افزود: مخاطب، دیگر با فرم و محتوای همیشگی حاکم بر اطلاع‌رسانی‌های شهری ارتباط برقرار نمی‌کند و وظیفه ما به عنوان روابط عمومی تغییر رویکرد تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ازاین‌رو با عبور از قالب‌های کلیشه‌ای و سنتی و استفاده از فرم‌های متفاوت و تنظیم محتوای اطلاع‌رسانی متناسب با ذائقه مخاطب، سعی می‌کنیم با زبانی که شایسته شهروندان است با آنان گفتگو کنیم، زیرا معتقدیم گفتگو و تعامل مناسب بین مدیریت شهری و شهروندان است که به توسعه شهر کمک می‌کند.
مشاور شهردار مشهد در ادامه درباره ابعاد پویش «شهر بیست» اظهار کرد: این پویش با شعار «شهر بیست را با هم می‌سازیم» دریچه گفتگو و تعامل با شهروندان را باز می‌کند و به همین منظور با معرفی اقدامات و دستاورد‌های مدیریت شهری در دوره پنجم نظیر توسعه فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و... که برای مردم ملموس و آشناست، آنان را به مشارکت در توسعه و ساختن شهر دعوت می‌کند. عدد ۲۰ نیز از سویی معرف میزان تخفیف لحاظ‌شده برای بدهی‌های جاری و معوق ساختمانی و عوارض شهرداری طبق مصوبه شورای شهر است و از سوی دیگر با توجه به بار معنایی آن در فرهنگ ما، در هویت بصری این پویش با استفاده از بی‌شمار نقاط رنگی و به عنوان نماد مشارکت اقشار مختلف در ساختن یک شهر بیست، طراحی شده است.
اقتناعی با اشاره به اینکه «شهر بیست» صرفا یک پویش محیطی نیست و در قالب‌ها و درگاه‌های متنوعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، تأکید کرد: در مسیری که برای گفتگو و تعامل با شهروندان آغاز کرده‌ایم، از دریافت نظرات کارشناسان و نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ برای طراحی پویش‌های آتی با همین رویکرد استقبال می‌کنیم و علاوه بر راه‌های ارتباطی مرسوم، نقطه نظرات ایشان را از طریق هشتک شهربیست (#شهربیست) در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->