فرصت دوماهه به صنایع شهرستان‌های خراسان رضوی برای تجهیز به کنتور هوشمند آب شهردار مشهدمقدس: کمربند جنوبی چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده اجرا خواهد شد + فیلم دیدار شهردار مشهد با شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و بیان مشکلات توسط رؤسای شورا (۲۳ آبان ۱۴۰۳) حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم تأکید شورای ششم بر توسعه پروژه‌های راهبردی و زیرساختی مشهد ناصحی: سهم بودجه فرهنگی از بودجه شهرداری مشهد از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافت+ویدئو تامین برق و پایداری خدمت‌رسانی در تقاطع‌های سطح مشهد | ضرورت همکاری شهروندان و پلیس راهور در هنگام قطعی برق سرگذشت یکی از قدیمی‌ترین مزارع شمال مشهد | خاطرات خفته در «چاهش» اتوبوس‌های جدید راهی حاشیه شهر مشهد می‌شوند محکم پای «روز مشهد» بمانید! شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری زباله از یک زمین غیر محصور در بولوار سجادیه مشهد + پاسخ کاهش ۵۰ درصدی زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش عملیات‌های آتش‌نشانی مشهد در پی قطع برق و ازکارافتادن آسانسور‌ها (۲۲ آبان ۱۴۰۳) سهم شهرداری مشهد از عوارض آلایندگی، تقریباً هیچ! درباره یکی از کوچه‌های فرعی بازار سرشور مشهد | سراسرِ کوچه «سراسر»، پر از داستان «دکتر شیخ» است آیا مازوت‌سوزی در مشهد متوقف می‌شود؟ آغاز صدور صورت‌وضعیت الکترونیکی مسافری در خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن شهری با شهرفروشی محقق نمی‌شود تهیه طرح تفصیلی محله آبکوه مشهد با نظر مردم یدالله بشکنی سرپرست فرمانداری طرقبه شاندیز شد
سرخط خبرها

طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آغاز پویش بزرگ «شهر بیست» ویژه طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت‌های نقدی مؤدیان شهرداری که از ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند صورت می‌پذیرد، گفت: این تخفیف را بهانه‌ای برای دعوت شهروندان به مشارکت در ساخت شهر دیدیم. زیرا شهروندی که به پیرامونش نگاه کند، متوجه تغییرات می‌شود و زمانی که به شهر خود احساس تعلق خاطر کند، دعوت ما را برای ساختن شهر پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه در دنیای فراگیر رسانه‌ای امروز ذائقه مخاطب عوض شده است، افزود: مخاطب، دیگر با فرم و محتوای همیشگی حاکم بر اطلاع‌رسانی‌های شهری ارتباط برقرار نمی‌کند و وظیفه ما به عنوان روابط عمومی تغییر رویکرد تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ازاین‌رو با عبور از قالب‌های کلیشه‌ای و سنتی و استفاده از فرم‌های متفاوت و تنظیم محتوای اطلاع‌رسانی متناسب با ذائقه مخاطب، سعی می‌کنیم با زبانی که شایسته شهروندان است با آنان گفتگو کنیم، زیرا معتقدیم گفتگو و تعامل مناسب بین مدیریت شهری و شهروندان است که به توسعه شهر کمک می‌کند.
مشاور شهردار مشهد در ادامه درباره ابعاد پویش «شهر بیست» اظهار کرد: این پویش با شعار «شهر بیست را با هم می‌سازیم» دریچه گفتگو و تعامل با شهروندان را باز می‌کند و به همین منظور با معرفی اقدامات و دستاورد‌های مدیریت شهری در دوره پنجم نظیر توسعه فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و... که برای مردم ملموس و آشناست، آنان را به مشارکت در توسعه و ساختن شهر دعوت می‌کند. عدد ۲۰ نیز از سویی معرف میزان تخفیف لحاظ‌شده برای بدهی‌های جاری و معوق ساختمانی و عوارض شهرداری طبق مصوبه شورای شهر است و از سوی دیگر با توجه به بار معنایی آن در فرهنگ ما، در هویت بصری این پویش با استفاده از بی‌شمار نقاط رنگی و به عنوان نماد مشارکت اقشار مختلف در ساختن یک شهر بیست، طراحی شده است.
اقتناعی با اشاره به اینکه «شهر بیست» صرفا یک پویش محیطی نیست و در قالب‌ها و درگاه‌های متنوعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، تأکید کرد: در مسیری که برای گفتگو و تعامل با شهروندان آغاز کرده‌ایم، از دریافت نظرات کارشناسان و نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ برای طراحی پویش‌های آتی با همین رویکرد استقبال می‌کنیم و علاوه بر راه‌های ارتباطی مرسوم، نقطه نظرات ایشان را از طریق هشتک شهربیست (#شهربیست) در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->