۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها
با حضور مسئولان استانی و شهری رقم خورد

آغاز دهه مبارک فجر در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۲۸
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
آغاز دهه مبارک فجر در مشهد
با حضور استاندار خراسان رضوی شهردار مشهد و دیگر مسئولان شهری و استانی آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مشهد کلید خورد
به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، رژه موتوری استقبال نمادین از امام راحل در شهر مشهد برگزار شد.
در این مراسم یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر مشهد به صورت نمادین از فرودگاه شهید هاشمی نژاد و همچنین از ۶ مسیر دیگر به سمت محل اصلی این برنامه واقع در میدان شهدا رهسپار شدند.
بیش از ۶۰۰ موتور سوار از دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، سازمان بسیج و برخی از موتورسواران مردمی در حالی که تصاویری از امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب به همراه تصاویر مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را حمل می‌کردند در این مراسم حضور داشتند.
 
گفتنی است؛هم‌اکنون مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان استانی در محل میدان شهدای مشهد درحال برگزاری است.
 
 
رژه نیرو‌های مسلح در مشهد برگزار شد
 
مردمی بودن امتیاز بزرگ انقلاب ایران بود
استاندار استان خراسان رضوی در این همایش به روان پاک همه شهیدان میهن اسلامی درود فرستاد و گفت: یکی از امتیازات بزرگ انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است. این انقلاب پر ثمر کودتای نظامی نبود بلکه در به ثمر رساندن آن همه اقشار مختلف این مرز و بوم از مرد و زن حضور داشتند و با صد در صد حضور مردمی همه اقشار مختلف در سرتاسر کشور به موفقیت رسید و دومین ویژگی این انقلاب رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) به عنوان یک مرجع دینی عالیقدر و آگاه و مسلط به مسایل روز بود.

علیرضا رزم حسینی افزود: اسلامی بودن دیگر ویژگی انقلاب اسلامی است این انقلاب برای آرمانی دینی و اسلامی تحقق یافت و این آرمان‌ها اکنون پس از ۴۱ سال همچنان حفظ شده و ادامه دارد و ویژگی دیگر انقلاب اسلامی پی ریزی آن با رای مردم و جمهوریت است چرا که این نظام با رای تمام و کمال مردم موجودیت یافت و اکنون هم ما شاهد هستیم که تمام ارکان نظام حتی مقام رهبری با رای غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و این معنی واقعی مردمسالاری دینی است.

وی ادامه داد: گرچه به برکت انقلاب اسلامی تمام کشور و از جمله استان خراسان رضوی به پیشرفت و امکانات رفاهی و زیر ساختی قابل توجهی دست یافته که در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، اما این نباید پایان کار باشد و چنانکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، چشم انداز و نقشه راه پیشرفت و آبادانی کشور را ترسیم کرده‌اند که همه ما برای نیل به این اهداف مسوولیت داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: گام دوم انقلاب قوی شدن اقتصاد ایران در منطقه است به نحوی که بتوانیم به لحاظ فرهنگی و اقتصادی در خاورمیانه جایگاه نخست را کسب کنیم.

رزم حسینی افزود: در حوزه تامین امنیت ملی با رشادت‌های سربازان جان برکف میهن به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی این اتفاق افتاده است اقتدار و امینت ملی می‌تواند ضامن اقتدار اقتصادی و وحدت بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: در گذشته حکومتی نوکر و وابسته داشتیم، اما اکنون کشور با نظامی مستقل و مقتدر اداره می‌شود که مایه بازدارندگی دشمنان نظام است البته قدرت بازدارندگی نظام متکی بر نقش اقشار مختلف مردم است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در خور و شایسته است به عنوان نماینده عالی دولت در استان در این فرصت فرخنده و مبارک از حضور عاشقانه و میلیونی مردم ولایی استان خراسان رضوی در تشییع با شکوه پیکر سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی قدردانی و تجلیل کنم.

رزم حسینی خطاب به مردم خراسان رضوی و مشهد افزود: شما به نیکی و نهایت، مراتب قدرشناسی خود را با عشق و شور و هیجان به این سردار شایسته وطن نشان دادید و امیدوارم به برکت خون شهیدان، ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی راه‌های پیشرفت و ترقی را در گام دوم انقلاب با موفقیت طی کنند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی که رفتارش اکنون برای جوانان میهن الگوست مردانگی و شجاعت و شهامت در راه خدا در وجودش متبلور بود و در راه انجام وظیفه مخلص و خداشناس و در برخورد با اقشار مختلف مردم بی ادعا، فروتن و مهربان بود و او متعلق به همه مردم ایران و جهان اسلام بود.

در ادامه این مراسم حاضران جایگاه نمادین سخنرانی امام را گلباران کردند و موتور سوران یگان‌های نظامی، انتظامی و پلیس از مقابل تمثال رهبر کبیر انقلاب رژه رفتند.
 
لازم به ذکر است؛ حرکت کاروان موتوری به صورت وحدت نیرو‌های مسلح در کنار هم و گل باران نمادین جایگاه امام توسط پرسنل موتور سوار از دیگر برنامه های امروز آغاز دهه فجر در مشهد بود
 
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->